Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях
|
|
Creator |
Яренко, А. В.
|
|
Subject |
методи прогнозування
кон’юнктура ринку екстраполяція згладжування за експонентою гармонійні ваги дисперсійний аналіз кореляційно-регресійний аналіз методы прогнозирования конъюнктура рынка экстраполяция сглаживание по экспоненте гармоничные веса дисперсионный анализ корреляционно-регрессионный анализ methods of forecasting market conditions extrapolation smoothing exponentially harmonious weight analysis of variance correlation and regression analysis |
|
Description |
При проведенні досліджень були використані загальнонаукові та спеціальні методи прогнозування: екстраполяція тренду, згладжування за експонентою, дисперсійного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, авторегресії та автокореляції, концептуального аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Результати дослідження надають змогу визначати основні кількісні методи прогнозування розвитку кон’юнктури ринку при проведенні маркетингових досліджень. Визначена систематизація виділяє методи прогнозування, які найбільше застосовуються у маркетингу. Розроблено систематизацію кількісних методів прогнозування розвитку кон’юнктури ринку, яку можна застосовувати у маркетинговій діяльності вітчизняних підприємств при просуванні продукції на різноманітних ринках.
|
|
Date |
2016-02-05T12:16:00Z
2016-02-05T12:16:00Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яренко А. В. Систематизація кількісних методів прогнозування кон'юнктури ринку в маркетингових дослідженнях / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 11-18.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/508 |
|
Language |
uk
|
|