Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства
|
|
Creator |
Ярошенко, В. А.
Геселева, Н. В. Подольна, В. В. |
|
Subject |
теорія
оптимізація прибутковість інтегрування CRM-системи взаємовідносини з клієнтами теория оптимизация прибыльность интегрирование CRM-системы взаимоотношения с клиентами theory optimization profitability integration CRM-systems relationships with customers |
|
Description |
Досліджено розвиток CRM-систем, шляхи впровадження їх на підприємстві, визначено основні види та області застосування, а також, виявлено основні переваги та недоліки використання даних систем на практиці. Визначені переваги CRM-систем на підприємствах шляхом аналізу попереднього досвіду використання та на основі статистичних даних. Диференційовано основні елементи CRM-систем, що дозволяє чітко зрозуміти в чому полягає їх роль у маркетинговій діяльності підприємства. У статті розглядаються питання, що пов’язані з пошуком шляхів залучення і збереження клієнтів, спеціальні програмні установки CRM-системи в рамках управління взаємовідносинами з клієнтами. Впровадження електронних систем CRM означає комплексний перехід торгового підприємства на нову політику розвитку, орієнтовану на клієнтів, оскільки зможе забезпечити підвищення якості обслуговування клієнтів, зменшити трудовитрати на супроводження.
|
|
Date |
2016-02-05T12:16:00Z
2016-02-05T12:16:00Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ярошенко В. А. Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства / В. А. Ярошенко, Н. В. Геселева, В. В. Подольна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 81-86.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/509 |
|
Language |
uk
|
|