Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Impact of adroitness stimulated development methods on coordination indexes of female undergraduates in pedagogical universities |
|
| Creator |
Колумбет, О. М.
|
|
| Subject |
фізичне виховання
координаційні якості спритність |
|
| Description |
У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, спритності). Матеріали досліджень показали, що спритність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати спритність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення. |
|
| Date |
2016-02-08T11:29:21Z
2016-02-08T11:29:21Z 2015 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. - Вип. 129, Т. 1 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів : ЧДПУ, 2015. - С. 124-129.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/541 |
|
| Language |
uk_UA
|
|