Запис Детальніше

Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Impact of adroitness stimulated development methods on coordination indexes of female undergraduates in pedagogical universities
 
Creator Колумбет, О. М.
 
Subject фізичне виховання
координаційні якості
спритність
 
Description У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого
розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, спритності).
Матеріали досліджень показали, що спритність – досить складна координаційна якість,
яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних
вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання
потрібні відповідні критерії. Отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати
спритність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає
відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення.
 
Date 2016-02-08T11:29:21Z
2016-02-08T11:29:21Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. - Вип. 129, Т. 1 : Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - Чернігів : ЧДПУ, 2015. - С. 124-129.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/541
 
Language uk_UA