Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості
|
|
Creator |
Сохацька, Г. В.
|
|
Subject |
збут
маркетинг конкурентоспроможність продукції легка промисловість швацька галузь конкуренція в галузі cбыт маркетинг конкурентоспособность продукции легкая промышленность швейная отрасль конкуренция в отрасли sale marketing competitiveness of products light industry sewing industry competition in industry |
|
Description |
Метою статті є визначення напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємств галузі легкої промисловості у сфері просування та збуту продукції в умовах посилення конкуренції. В ході дослідження застосовано загальнонаукові та специфічні методи пізнання: описовий, узагальнення, аналіз, синтез. В статті визначено конкурентні умови ринку товарів легкої промисловості, запропоновано інноваційні напрями розвитку каналів збуту з використанням новітніх інформаційних технологій. Обґрунтовано доцільність застосування інноваційних методів просування та збуту товарів легкої промисловості із використанням засобів електронної комерції. Впровадження в маркетингову діяльність виробників інноваційних методів просування та збуту товарів сприятиме суттєвому поширенню ринків збуту та збільшенню обсягів реалізації продукції.
|
|
Date |
2016-02-08T12:52:31Z
2016-02-08T12:52:31Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сохацька Г. В. Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості / Г. В. Сохацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 131-138.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/591 |
|
Language |
uk
|
|