Запис Детальніше

Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості
 
Creator Сохацька, Г. В.
 
Subject збут
маркетинг
конкурентоспроможність продукції
легка промисловість
швацька галузь
конкуренція в галузі
cбыт
маркетинг
конкурентоспособность продукции
легкая промышленность
швейная отрасль
конкуренция в отрасли
sale
marketing
competitiveness of products
light industry
sewing industry
competition in industry
 
Description Метою статті є визначення напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємств галузі легкої промисловості у сфері просування та збуту продукції в умовах посилення конкуренції. В ході дослідження застосовано загальнонаукові та специфічні методи пізнання: описовий, узагальнення, аналіз, синтез. В статті визначено конкурентні умови ринку товарів легкої промисловості, запропоновано інноваційні напрями розвитку каналів збуту з використанням новітніх інформаційних технологій. Обґрунтовано доцільність застосування інноваційних методів просування та збуту товарів легкої промисловості із використанням засобів електронної комерції. Впровадження в маркетингову діяльність виробників інноваційних методів просування та збуту товарів сприятиме суттєвому поширенню ринків збуту та збільшенню обсягів реалізації продукції.
 
Date 2016-02-08T12:52:31Z
2016-02-08T12:52:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Сохацька Г. В. Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості / Г. В. Сохацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 131-138.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/591
 
Language uk