Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах
|
|
Creator |
Геселева, Н. В.
Євсейцева, О. C. Ларькіна, M. І. |
|
Subject |
маркетингова інформаційна система
управління інформацією промислові підприємства маркетинговая информационная система управления информацией промышленные предприятия marketing information system information management industry |
|
Description |
Дослідження формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Визначення основних чинників, які впливають на формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Виявлено основні способи по формуванню маркетингових інформаційних систем та сформульовано причини правильного використання їх на промислових підприємствах. Представлено підходи до створення маркетингових інформаційних систем, та аналіз впливу маркетингових систем на комерційну діяльність компанії. Створення моделі маркетингової інформаційної системи в процесі інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства.
|
|
Date |
2016-02-08T13:20:51Z
2016-02-08T13:20:51Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Геселева Н. В. Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах / Н. В. Геселева, О. C. Євсейцева, M. І. Ларькіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 94-100.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/638 |
|
Language |
uk
|
|