Запис Детальніше

Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах
 
Creator Геселева, Н. В.
Євсейцева, О. C.
Ларькіна, M. І.
 
Subject маркетингова інформаційна система
управління інформацією
промислові підприємства
маркетинговая информационная система
управления информацией
промышленные предприятия
marketing information system
information management
industry
 
Description Дослідження формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Визначення основних чинників, які впливають на формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Виявлено основні способи по формуванню маркетингових інформаційних систем та сформульовано причини правильного використання їх на промислових підприємствах. Представлено підходи до створення маркетингових інформаційних систем, та аналіз впливу маркетингових систем на комерційну діяльність компанії. Створення моделі маркетингової інформаційної системи в процесі інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства.
 
Date 2016-02-08T13:20:51Z
2016-02-08T13:20:51Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Геселева Н. В. Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах / Н. В. Геселева, О. C. Євсейцева, M. І. Ларькіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 94-100.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/638
 
Language uk