Значення цінності бренду
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення цінності бренду
|
|
Creator |
Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В. Ормонов, М.О. |
|
Subject |
бренд
цінність бренду оцінка бренду кращі бренди показники ефективності бренд ценность бренда оценка бренда лучшие бренды показатели эффективности brand brand value brand evaluation the best brands performance indicators |
|
Description |
Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
|
|
Date |
2016-02-08T13:20:51Z
2016-02-08T13:20:51Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М.О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/640 |
|
Language |
uk
|
|