Запис Детальніше

Значення цінності бренду

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення цінності бренду
 
Creator Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В.
Ормонов, М.О.
 
Subject бренд
цінність бренду
оцінка бренду
кращі бренди
показники ефективності
бренд
ценность бренда
оценка бренда
лучшие бренды
показатели эффективности
brand
brand value
brand evaluation
the best brands
performance indicators
 
Description Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
 
Date 2016-02-08T13:20:51Z
2016-02-08T13:20:51Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М.О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/640
 
Language uk