Вибір та використання кольору в фірмовому стилі
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір та використання кольору в фірмовому стилі
|
|
Creator |
Грачов, П. О.
|
|
Subject |
фірмовий стиль
колір психологія кольору використання фирменный стиль цвет психология цвета использование цвета corporate identity color psychology of color use of color |
|
Description |
В статті досліджується принцип створення фірмового стилю за рахунок використання кольору, як одного із основних факторів, який впливає на сприйняття споживачем готового рекламного продукту. Наводяться психологічні та графічні приклади сприйняття та використання кольору.
В статье исследуется принцип создания фирменного стиля за счет использования цвета, как одного из основных факторов, который влияет на восприятие потребителем готового рекламного продукта. Приводятся психологические и графические примеры восприятия и использования цвета. The article examines the principle of creating a corporate identity through the use of color, as one of the main factors that affect the perception of consumers are willing to advertising product. Provides psychological and graphic examples of perception and use of color. |
|
Date |
2016-02-11T10:08:06Z
2016-02-11T10:08:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грачов П. О. Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] / П. О. Грачов // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15 http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/670 |
|
Language |
uk
|
|