Запис Детальніше

Вибір та використання кольору в фірмовому стилі

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір та використання кольору в фірмовому стилі
 
Creator Грачов, П. О.
 
Subject фірмовий стиль
колір
психологія кольору
використання
фирменный стиль
цвет
психология цвета
использование цвета
corporate identity
color
psychology of color
use of color
 
Description В статті досліджується принцип створення фірмового стилю за рахунок використання кольору, як одного із основних факторів, який впливає на сприйняття споживачем готового рекламного продукту. Наводяться психологічні та графічні приклади сприйняття та використання кольору.
В статье исследуется принцип создания фирменного стиля за счет использования цвета, как одного из основных факторов, который влияет на восприятие потребителем готового рекламного продукта. Приводятся психологические и графические примеры восприятия и использования цвета.
The article examines the principle of creating a corporate identity through the use of color, as one of the main factors that affect the perception of consumers are willing to advertising product. Provides psychological and graphic examples of perception and use of color.
 
Date 2016-02-11T10:08:06Z
2016-02-11T10:08:06Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Грачов П. О. Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] / П. О. Грачов // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/670
 
Language uk