Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі
|
|
Creator |
Петко, А. К.
Дубрівна, А. П. |
|
Subject |
дизайн
українські традиції архетипи ментальність культура рекламне звернення дизайн украинские традиции архетипы культура рекламное обращение ментальность design mentality advertising culture Ukrainian traditions |
|
Description |
У статті проаналізовано особливості створення рекламного звернення в соціокультурному просторі України. Визначено необхідність використання національних та культурних особливостей цільової аудиторії при розробці рекламних матеріалів, а також донесення національної ідеї через їх практичне застосування.
В статье проанализированы особенности создания рекламного обращения в социокультурном пространстве Украины. Выявлено необходимость использования национальных и культурных особенностей целевой аудитории при создании рекламных материалов, а также донесения национальной идеи посредством их практического применения. The article considers the features of creation advertising in Ukrainian cultural space. The necessity of the use of national and cultural features of Ukrainian people in graphic design, advertising, and also reports of national idea by their practical application. |
|
Date |
2016-02-11T10:08:06Z
2016-02-11T10:08:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петко А. К. Особливості створення рекламного звернення у сучасному українському культурному просторі [Електронний ресурс] / А. К. Петко, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_16 http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/671 |
|
Language |
uk
|
|