Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов
|
|
Creator |
Химиченко, Д. В.
|
|
Subject |
колористика логотипів
створення успішного фірмового стилю ребрендинг фірмового стилю компанії по колористичним канонам колористика логотипов ребрендинг фирменного стиля компании по колористическим канонам создание успешного фирменногостиля coloring logos corporate identityrebranding by coloristic canons creating a successful corporate identity |
|
Description |
В даній статті розглядається питання про застосування знань з колористики для створення успішного логотипу та фірмового стилю для людини. Оброблено багато інформацій на тему значень та сприйняття людиною кольору та сприйняття людиною логотипу та фірмових кольорів та асоціації його з самім брендом. В результаті проведення досліджень було сформовано максимально успішно підібрані кольори для майбутніх створень логотипів та фірмових стилів, а також проведення ребрендингу вже існуючих компаній.
В статье рассмотрен вопрос применения знаний по колористке для создания успешного логотипа и фирменного стиля для человека. Изучено множество информации на тему значений каждого цвета для человека и его восприятие логотипа или фирменного стиля и ассоциации его с тем или иным брендом. В результате проведения исследований было определенно максимально успешную колористику для будущего успешного создания новых фирменных стилей и логотипов, а так же проведения ребрендинга для уже существующих компаний. The article discusses the use of knowledge on Colour to create a successful logo and corporate identity for the individual. Studied a lot of information on the values of each color for a person and his perception of the logo or corporate identity and its association with a particular brand. As a result of the study was to determine the most successful coloristic for future successful creation of new corporate identity and logo, as well as rebranding for existing companies. |
|
Date |
2016-02-11T10:08:07Z
2016-02-11T10:08:07Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Химиченко Д. В. Влияние цвета на восприятие человека и колористика логотипов успешных брендов [Электронный ресурс] / Д. В. Химиченко // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступа: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_18 http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/673 |
|
Language |
ru
|
|