Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства
|
|
Creator |
Романенко, О. О.
|
|
Subject |
маркетингові стратегії
класифікація маркетингових стратегій інформатизація суспільства маркетинговые стратегии классификация маркетинговых стратегий информатизация общества marketing strategies marketing strategies classification |
|
Description |
Удосконалення понятійного апарату теорії стратегічного маркетингу в частині розроблення класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. В статті розглянуто основні підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Проведено аналіз еволюції наукової думки щодо сутності маркетингових стратегій. Уточнено поняття маркетингової стратегії в умовах інформатизації суспільства. Запропоновано класифікацію маркетингових стратегій, яка враховує новий класифікаційний критерій - ступінь оновлення маркетингової інформації. Запропоновано маркетингові стратегії, які залежать від ступеню оновлення маркетингової інформації та адекватного реагування на зміну. У статті запропоновано підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Аналіз наукових праць з питань формування маркетингових стратегій дозволив виявити, що єдиного підходу щодо визначення поняття маркетингової стратегії не існує. Крім того, немає загальноприйнятої класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства.
|
|
Date |
2016-02-11T10:51:48Z
2016-02-11T10:51:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романенко О. О. Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 79-87.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/683 |
|
Language |
uk
|
|