Запис Детальніше

Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства
 
Creator Романенко, О. О.
 
Subject маркетингові стратегії
класифікація маркетингових стратегій
інформатизація суспільства
маркетинговые стратегии
классификация маркетинговых стратегий
информатизация общества
marketing
strategies
marketing strategies classification
 
Description Удосконалення понятійного апарату теорії стратегічного маркетингу в частині розроблення класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. В статті розглянуто основні підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Проведено аналіз еволюції наукової думки щодо сутності маркетингових стратегій. Уточнено поняття маркетингової стратегії в умовах інформатизації суспільства. Запропоновано класифікацію маркетингових стратегій, яка враховує новий класифікаційний критерій - ступінь оновлення маркетингової інформації. Запропоновано маркетингові стратегії, які залежать від ступеню оновлення маркетингової інформації та адекватного реагування на зміну. У статті запропоновано підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Аналіз наукових праць з питань формування маркетингових стратегій дозволив виявити, що єдиного підходу щодо визначення поняття маркетингової стратегії не існує. Крім того, немає загальноприйнятої класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства.
 
Date 2016-02-11T10:51:48Z
2016-02-11T10:51:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Романенко О. О. Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 79-87.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/683
 
Language uk