Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України
|
|
Creator |
Володько, І. Ю.
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
канали розподілу збутова діяльність реалізація продукції асортимент маркетинговые исследования каналы распределения сбытовая деятельность реализация продукции ассортимент market research distribution channels sales management sales of products range |
|
Description |
Особливості і проблеми українського ринку ювелірних виробів у процесі розподілу продукції та шляхи подолання. Також споживацькі уподобання та тенденції розвитку, конкуренція з боку закордонних фірм-імпортерів ювелірних виробів. Визначення та порівнювання ринків, аналізу збутової діяльності підприємства та збалансованої системи показників. Дослідження збутової діяльності та сутності маркетингової збутової політики розподілу товару на ринку ювелірних виробів України, науково-методичний підхід до оптимізації товарних запасів. Удосконалення підходів щодо аналізу збутової політики товарних запасів торгівельного підприємства, який на відміну від інших дає змогу виділення ключових, найбільш важливих ресурсів фірми. Можливість визначення ефективного розподілення товару на ринку України на основі показників збуту за допомогою певних показників маркетингової політики розподілу товару.
|
|
Date |
2016-02-11T10:51:50Z
2016-02-11T10:51:50Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Володько І. Ю. Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України [Текст] / І. Ю. Володько // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 21-25.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/704 |
|
Language |
uk
|
|