Запис Детальніше

Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України
 
Creator Володько, І. Ю.
 
Subject маркетингові дослідження
канали розподілу
збутова діяльність
реалізація продукції
асортимент
маркетинговые исследования
каналы распределения
сбытовая деятельность
реализация продукции
ассортимент
market research
distribution channels
sales management
sales of products
range
 
Description Особливості і проблеми українського ринку ювелірних виробів у процесі розподілу продукції та шляхи подолання. Також споживацькі уподобання та тенденції розвитку, конкуренція з боку закордонних фірм-імпортерів ювелірних виробів. Визначення та порівнювання ринків, аналізу збутової діяльності підприємства та збалансованої системи показників. Дослідження збутової діяльності та сутності маркетингової збутової політики розподілу товару на ринку ювелірних виробів України, науково-методичний підхід до оптимізації товарних запасів. Удосконалення підходів щодо аналізу збутової політики товарних запасів торгівельного підприємства, який на відміну від інших дає змогу виділення ключових, найбільш важливих ресурсів фірми. Можливість визначення ефективного розподілення товару на ринку України на основі показників збуту за допомогою певних показників маркетингової політики розподілу товару.
 
Date 2016-02-11T10:51:50Z
2016-02-11T10:51:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Володько І. Ю. Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України [Текст] / І. Ю. Володько // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 21-25.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/704
 
Language uk