Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
|
|
Creator |
Бебко, С. В.
|
|
Subject |
ринок освітніх послуг
освітня послуга адаптована збалансована система показників результативність функціонування ринку освітніх послуг рынок образовательных услуг образовательная услуга адаптированная система сбалансированных показателей результативность функционирования рынка образовательных услуг the market of educational services educational service adapted balanced scorecard the efficiency of the market of educational services |
|
Description |
У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
|
|
Date |
2016-02-11T10:51:51Z
2016-02-11T10:51:51Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/710 |
|
Language |
uk
|
|