Запис Детальніше

Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг
 
Creator Бебко, С. В.
 
Subject ринок освітніх послуг
освітня послуга
адаптована збалансована система показників
результативність функціонування ринку освітніх послуг
рынок образовательных услуг
образовательная услуга
адаптированная система сбалансированных показателей
результативность функционирования рынка образовательных услуг
the market of educational services
educational service
adapted balanced scorecard
the efficiency of the market of educational services
 
Description У статті проаналізовано перспективи впровадження адаптованої збалансованої системи показників для ринку освітніх послуг. Охарактеризовано значення ключових показників адаптованої збалансованої системи для здійснення оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг. Запропонований підхід до моніторингу результативності функціонування ринку освітніх послуг.
 
Date 2016-02-11T10:51:51Z
2016-02-11T10:51:51Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бебко С. В. Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послуг [Текст] / С. В. Бебко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 243-249.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/710
 
Language uk