Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю
|
|
Creator |
Бойко, О. В.
|
|
Subject |
дизайн
методи передпроектного аналізу передпроектний аналіз передпроектне дослідження фірмовий стиль дизайн методы предпроектного анализа предпроектный анализ предпроектное исследование фирменный стиль design methods of pre-project activities pre-project analysis pre-project activities corporate identity |
|
Description |
Використаний загальновідомий теоретичний метод, через вивчення теоретичних надбань в галузях реклами, дизайну та архітектури. В ході вивчення питання передпроектної діяльності в дизайнерській діяльності, було досліджено, що передпроектний аналіз напряму впливає на метод розробки концепції дизайнерського проекту, її втілення та кінцевий результат дизайнерської пропозиції. Методика передпроектного аналізу допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайнерських пропозицій в цілому та в окремих сферах, таких як розробка фірмового стилю. Досліджено основні методи та етапи передпроектної діяльності художника-дизайнера при створенні концепції проекту. Досліджені методи передпроектної діяльності можуть використовуватись дизайнерами для більш продуктивної роботи над створенням концепції проекту, зокрема фірмового стилю та успішного втілення його у життя.
|
|
Date |
2016-02-11T11:20:26Z
2016-02-11T11:20:26Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бойко О. В. Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю [Текст] / О. В. Бойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 107-110.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/746 |
|
Language |
uk
|
|