Запис Детальніше

Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю
 
Creator Бойко, О. В.
 
Subject дизайн
методи передпроектного аналізу
передпроектний аналіз
передпроектне дослідження
фірмовий стиль
дизайн
методы предпроектного анализа
предпроектный анализ
предпроектное исследование
фирменный стиль
design
methods of pre-project activities
pre-project analysis
pre-project activities
corporate identity
 
Description Використаний загальновідомий теоретичний метод, через вивчення теоретичних надбань в галузях реклами, дизайну та архітектури. В ході вивчення питання передпроектної діяльності в дизайнерській діяльності, було досліджено, що передпроектний аналіз напряму впливає на метод розробки концепції дизайнерського проекту, її втілення та кінцевий результат дизайнерської пропозиції. Методика передпроектного аналізу допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайнерських пропозицій в цілому та в окремих сферах, таких як розробка фірмового стилю. Досліджено основні методи та етапи передпроектної діяльності художника-дизайнера при створенні концепції проекту. Досліджені методи передпроектної діяльності можуть використовуватись дизайнерами для більш продуктивної роботи над створенням концепції проекту, зокрема фірмового стилю та успішного втілення його у життя.
 
Date 2016-02-11T11:20:26Z
2016-02-11T11:20:26Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бойко О. В. Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю [Текст] / О. В. Бойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 107-110.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/746
 
Language uk