Запис Детальніше

Значення типографіки у створенні бренду

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення типографіки у створенні бренду
 
Creator Срібна, К. Ю.
 
Subject типографіка
шрифт
читабельність
гарнітура
текст
типографика
шрифт
читабельность
гарнитура
текст
typography
font
readability
typefaces
text
 
Description Виявлено значення типографіки у формуванні сучасного бренду, критерії роботи з текстом та засоби виразності шрифту. Використаний метод аналізу сучасного становища сфери дизайну – типографіки як самодостатньої галузі; порівняно інформаційну насиченість іноземних та вітчизняних джерел цієї ланки творчої діяльності. Прослідковано головну властивість типографіки – функціональність та виділено основні критерії для досягнення такого результату. В процесі дослідження галузі сучасної типографіки піднято проблематику якості існуючих кириличних гарнітур, яка обумовлена великою насиченістю непрофесійно створених або адаптованих кириличних версій шрифтів. Узагальнено основні принципи роботи з текстом та окремими словами, що є міцною основою для створення корпоративного стилю, а саме його головної одиниці – логотипу, який повинен сприйматися на державному та закордонному ринку. Досліджено образність типографіки, яку можна досягти працюючи з будь-яким фрагментом тексту, віднявши можливість сприйняття інформації на підсвідомому рівні, зробити текст незвичним. У процесі роботи визначено критерії неякісних шрифтових гарнітур, які впливають на сприйняття інформації та її читабельність, що в свою чергу може згубно позначитися на створені бренду та майбутньому його просуванню.
 
Date 2016-02-11T11:20:27Z
2016-02-11T11:20:27Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Срібна К. Ю. Значення типографіки у створенні бренду [Текст] / К. Ю. Срібна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 117-121.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/748
 
Language uk