Значення типографіки у створенні бренду
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Значення типографіки у створенні бренду
|
|
Creator |
Срібна, К. Ю.
|
|
Subject |
типографіка
шрифт читабельність гарнітура текст типографика шрифт читабельность гарнитура текст typography font readability typefaces text |
|
Description |
Виявлено значення типографіки у формуванні сучасного бренду, критерії роботи з текстом та засоби виразності шрифту. Використаний метод аналізу сучасного становища сфери дизайну – типографіки як самодостатньої галузі; порівняно інформаційну насиченість іноземних та вітчизняних джерел цієї ланки творчої діяльності. Прослідковано головну властивість типографіки – функціональність та виділено основні критерії для досягнення такого результату. В процесі дослідження галузі сучасної типографіки піднято проблематику якості існуючих кириличних гарнітур, яка обумовлена великою насиченістю непрофесійно створених або адаптованих кириличних версій шрифтів. Узагальнено основні принципи роботи з текстом та окремими словами, що є міцною основою для створення корпоративного стилю, а саме його головної одиниці – логотипу, який повинен сприйматися на державному та закордонному ринку. Досліджено образність типографіки, яку можна досягти працюючи з будь-яким фрагментом тексту, віднявши можливість сприйняття інформації на підсвідомому рівні, зробити текст незвичним. У процесі роботи визначено критерії неякісних шрифтових гарнітур, які впливають на сприйняття інформації та її читабельність, що в свою чергу може згубно позначитися на створені бренду та майбутньому його просуванню.
|
|
Date |
2016-02-11T11:20:27Z
2016-02-11T11:20:27Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Срібна К. Ю. Значення типографіки у створенні бренду [Текст] / К. Ю. Срібна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 117-121.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/748 |
|
Language |
uk
|
|