Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережах
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережах
|
|
Creator |
Кривохижа, Д. В.
|
|
Subject |
мілленіал
молодь соціальні мережі самопрезентація лайк миллениал молодежь социальные сети самопрезентация лайк millennial young people social networks self-presentation like |
|
Description |
У роботі комплексно досліджено процес становлення та розвитку сучасного покоління молоді «мілленіал». На основі предметно-аналітичного методу визначено основні характеристики покоління. Особливу увагу приділено візуалізації емоційного стану молоді, визначенню факторів, що вплинули на їх формування, аналізу особливостей способів самопрезентації молоді в соцмережі. З’ясовано фактори впливу соціальних медіа на розвиток модних тенденцій серед «мілленіалів», систематизовано характеристики стилю сучасної молоді, запропоновано систему структуризації характеристик костюма представників соцмедіа; розроблено рекомендаії щодо проектування сучасної колекції одягу на основі образу покоління «мілленіал», що дає змогу створити актуальну сучасну колекцію одягу. Розроблено класифікацію засобів гармонізації художньо-композиційних елементів костюма представників груп із соцмедіа. Розроблено рекомендації стосовно стильових рішень в сучасному костюмі.
|
|
Date |
2016-02-11T11:20:27Z
2016-02-11T11:20:27Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кривохижа Д. В. Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережах [Текст] / Д. В. Кривохижа // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 121-124.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/749 |
|
Language |
uk
|
|