Запис Детальніше

Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послуг

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послуг
 
Creator Жарська, І. О.
Неткова, В. М.
 
Subject освітня послуга
поведінка споживача
сумісний аналіз
атрибут
профіль
рівень
образовательная услуга
поведение потребителя
совместный анализ
атрибут
профиль
уровень
educational services
consumer behavior
joint analysis
the attribute profile level
 
Description Розроблено методичні основи проведення сумісного аналізу в сфері освітніх послуг. Проведено маркетингове дослідження споживчих переваг студентів вищого навчального закладу у формі письмового опитування та аналіз отриманих результатів за допомогою інструментів числового процесору Excel та пакету статистичного аналізу даних SPSS, перш за все, однофакторного дисперсійного аналізу. На основі аналізу послуг вищих навчальних закладів визначені атрибути освітньої послуги та їх рівні. Розроблено три профілі послуги «Навчання за спеціальністю «Маркетинг». Проведено опитування студентів 2-4 курсів Одеського національного економічного університету і виявлено, що переважна більшість студентів прагне отримувати послуги високого рівня і готова сплачувати за це більшу вартість. Запропоновано атрибути освітньої послуги та три профілі навчання за спеціальністю «Маркетинг». Виявлено напрямки підвищення рівня задоволеності студентів процесом навчання.
 
Date 2016-02-11T11:20:31Z
2016-02-11T11:20:31Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послуг [Текст] / І. О. Жарська, В. М. Неткова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 51-59.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/775
 
Language uk