Запис Детальніше

Аналіз організації навчального процесу у вищій школі Еслінгена (Німеччина)

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз організації навчального процесу у вищій школі Еслінгена (Німеччина)
 
Creator Донченко, С. В.
 
Subject організація навчального процесу
компетентності
курс дисциплін
освітній документ
студентоцентризм
модуль
освітній кредит
организация ученого процесса
компетентности
курс дисциплин
образовательный документ
студентоцентризм
модуль
образовательный кредит
organization of scientists process competence course disciplines
educational documents
studentotsentrizm
module
an educational loan
 
Description Виявлено діючі і результативні підходи та засоби до структуризації та організації навчального процесу у вищій школі Німеччини для можливого подальшого їх впровадження у вищих навчальних закладах України. Використані загальновідомі методи візуального аналізу документації та інтерв’ю. Визначено елементну структуру базових інформаційних освітніх документів, форму їх подання та поелементні особливості представлення інформації. Визначено шляхи відтворення принципів академічної культури та механізми їх реалізації. Результати проведеного дослідження можуть бути використані для подальшої реорганізації, раціоналізації та удосконалення навчального процесу у ВНЗ України в процесі імплементації прийнятого Верховною Радою Закону «Про вищу освіту».
 
Date 2016-02-11T11:06:30Z
2016-02-11T11:06:30Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Донченко С. В. Аналіз організації навчального процесу у вищій школі Еслінгена (Німеччина) [Текст] / С. В. Донченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 231-243.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/794
 
Language uk