Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen
Електронний архів КНУТД
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen
|
|
Creator |
Рубан, В. Я.
Євдоченко, В. А. Шіковець, К. О. |
|
Subject |
кондитерська промисловість
маркетингова діяльність інтернет-магазин кондитерская промышленность маркетинговая деятельность интернет-магазин confectionery industry marketing activities online shop |
|
Description |
Мета роботи полягає в аналізі галузі кондитерської промисловості України, зокрема діяльності корпорації Roshen. В результаті якого виявлені недоліки її діяльності та запропоновані заходи щодо їх усунення. Методика SWOT-аналізу дозволила виявити певні недоліки: наявність у виробництві старих технологій, що дуже підвищує затрати енергоресурсів на виробництво, значний знос виробничого обладнання, раніше розроблені вироби знімаються з виробництва до того, як вони окуплять витрачені на їх розробку час і кошти, відсутність власної роздрібної мережі. Результати аналізу маркетингової діяльності корпорації Roshen дозволили запропоновувати використання інформаційних систем з метою підвищення ефективності її діяльності. Наукова новизна полягає у впровадженні сучасних інформаційних технологій, а саме, інтернет-магазину в сфері збуту продукції та просуванні нових видів товарів на ринок. Практична значимість полягає у вдосконалені роздрібної мережі торгівлі товарами корпорації.
|
|
Date |
2016-02-15T10:37:36Z
2016-02-15T10:37:36Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рубан В. Я. Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen [Текст] / В. Я. Рубан, В. А. Євдоченко, К. О. Шіковець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 5 (79). - C. 145-149.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/867 |
|
Language |
uk
|
|