Запис Детальніше

Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen

Електронний архів КНУТД

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen
 
Creator Рубан, В. Я.
Євдоченко, В. А.
Шіковець, К. О.
 
Subject кондитерська промисловість
маркетингова діяльність
інтернет-магазин
кондитерская промышленность
маркетинговая деятельность
интернет-магазин
confectionery industry
marketing activities
online shop
 
Description Мета роботи полягає в аналізі галузі кондитерської промисловості України, зокрема діяльності корпорації Roshen. В результаті якого виявлені недоліки її діяльності та запропоновані заходи щодо їх усунення. Методика SWOT-аналізу дозволила виявити певні недоліки: наявність у виробництві старих технологій, що дуже підвищує затрати енергоресурсів на виробництво, значний знос виробничого обладнання, раніше розроблені вироби знімаються з виробництва до того, як вони окуплять витрачені на їх розробку час і кошти, відсутність власної роздрібної мережі. Результати аналізу маркетингової діяльності корпорації Roshen дозволили запропоновувати використання інформаційних систем з метою підвищення ефективності її діяльності. Наукова новизна полягає у впровадженні сучасних інформаційних технологій, а саме, інтернет-магазину в сфері збуту продукції та просуванні нових видів товарів на ринок. Практична значимість полягає у вдосконалені роздрібної мережі торгівлі товарами корпорації.
 
Date 2016-02-15T10:37:36Z
2016-02-15T10:37:36Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рубан В. Я. Використання інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації Roshen [Текст] / В. Я. Рубан, В. А. Євдоченко, К. О. Шіковець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 5 (79). - C. 145-149.
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/867
 
Language uk