Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства
|
|
Creator |
Івченко, Є. А.
|
|
Subject |
теорія ігор
стратегія стратегічний маркетинг маркетингова стратегія стратегічні рішення математична модель прийняття рішень game theory strategy strategic marketing marketing strategy strategic decisions mathematical model decision taking |
|
Description |
Досліджено використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат та сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дає змогу приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства. The article investigates the tool of game theory in the formation of marketing strategy company. Defined concept vehicle and formulated the basic problem with which the tools of game theory to make decisions in the marketing of the enterprise.
|
|
Date |
2012-01-30T10:20:21Z
2012-01-30T10:20:21Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства / Є. А. Івченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 285-289. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11352 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|