Запис Детальніше

Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства
 
Creator Івченко, Є. А.
 
Subject теорія ігор
стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингова стратегія
стратегічні рішення
математична модель
прийняття рішень
game theory
strategy
strategic marketing
marketing strategy
strategic decisions
mathematical model
decision taking
 
Description Досліджено використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат та сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дає змогу приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства. The article investigates the tool of game theory in the formation of marketing strategy company. Defined concept vehicle and formulated the basic problem with which the tools of game theory to make decisions in the marketing of the enterprise.
 
Date 2012-01-30T10:20:21Z
2012-01-30T10:20:21Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства / Є. А. Івченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 285-289. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11352
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки