Запис Детальніше

Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку
 
Creator Кара, Н. І.
Трач, О. Ю.
Заяць, Р. Я.
 
Subject реклама
інтернет-реклама
ринок
інтернет-користувачі
advertisement
Internet advertisement
market
Internet users
 
Description Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these
markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development.
 
Date 2012-01-30T11:14:32Z
2012-01-30T11:14:32Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку / Н. І. Кара, Р. Я. Заяць, О. Ю. Трач // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 297-302. – Бібліографія: 33 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11359
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки