Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку
|
|
Creator |
Кара, Н. І.
Трач, О. Ю. Заяць, Р. Я. |
|
Subject |
реклама
інтернет-реклама ринок інтернет-користувачі advertisement Internet advertisement market Internet users |
|
Description |
Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development. |
|
Date |
2012-01-30T11:14:32Z
2012-01-30T11:14:32Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку / Н. І. Кара, Р. Я. Заяць, О. Ю. Трач // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 297-302. – Бібліографія: 33 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11359 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|