Запис Детальніше

Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень
 
Creator Науменко, А.А.
 
Subject навчально-пізнавальна діяльність
геометричні перетворення
геометрія
learning and cognitive activity
geometric transformations
geometry course
373.5.016:514
 
Description У статті розглядаються шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при
вивченні геометричних перетворень. Аналізується місце геометричних перетворень в шкільному курсі геометрії, зміст навчальної теми і види відповідних екстремальних завдань.
Ways to enhance learning and cognitive activity of students in the study of geometric transformations are considered
in the article. Place of geometric transformations in school geometry course, the content of the training topics and types of the corresponding extremal problems are analyzed.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2014-03-31T13:27:09Z
2014-03-31T13:27:09Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Екстремальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення геометричних перетворень // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 250-251
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4907
 
Language uk