Запис Детальніше

Діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій в умовах інтеграції дітей з особливими освітніми потребами

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106501/
http://www.psyua.com.ua/index.php?page=products_one∏=420
 
Title Діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій в умовах інтеграції дітей з особливими освітніми потребами
The activity of psycho-medical-pedagogical counseling in the integration of children with special educational needs
Деятельность психолого-медико-педагогических консультаций в условиях интеграции детей з особенными образовательными потребностями
 
Creator Обухівська, Антоніна Григорівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description В посібнику відображено зміст і особливості діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій, широко відомих в педагогічних колах за абревіатурою ПМПК. Ці методичні установи системи освіти України, покликані вирішувати питання розвитку, навчання, виховання і здобуття освіти дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, а також здійснювати фахову
підтримку їхніх батьків (осіб, які їх замінюють). У своєму історичному розвитку названі консультації пройшли складний шлях, поступово трансформуючись в багатофункціональні осередки допомоги дітям з вадами психофізичного розвитку.
Упровадження посібника в практику сприятиме удосконаленню експертної психолого-педагогічної оцінки труднощів психічного розвитку дітей, консультативно-роз’яснювальній роботі з їхніми батьками та педагогами щодо вибору адекватних педагогічних стратегій, засобів і особливостей корекційно-розвиткової роботи в навчальному закладі та родинному колі, допомоги органам управління освітою у зборі та узагальненні інформації про кількість таких дітей в регіоні за видами порушень, організації гнучкої системи задоволення їхніх освітніх потреб у місцях проживання.
The textbook shows the content and features of psycho-medical-pedagogical counseling activity that are widely known in educational circles by the acronym PMPC . These
methodological institutions of educational and scientific systems of Ukraine, designed to address development, education, upbringing and schooling of children with special educational needs , including handicapped children, and also to provide the professional
support of their parents, carers or guardians.
Implementation of the textbook will enhance expert psycho-educational assessment of children's mental difficulties, counseling to their parents and teachers on the choice of appropriate teaching strategies, methods and characteristics of correctional and developmental work in the school and the family; assist the educational management to collect and analyze the information about the number of children in the area by the violations of flexible meeting their educational needs in habitats.
В пособии отображено содержание и особенности деятельности психолого-медико-педагогических консультаций, широко известных в педагогических кругах за аббревиатурой ПМПК. Эти методические учреждения системы образования Украины призваны решать вопросы развития, обучения, воспитания и получения образования детей с особенными образовательными потребностями, в том числе с инвалидностью, а также осуществлять профильную поддержку их родителей (лиц, которые их замещают). В своем историческом развитии названные консультации прошли сложный путь, постепенно трансформируясь в многофункциональные центры помощи детям с издержками психофизического развития.
Внедрение пособия в практику будет способствовать совершенствованию экспертной психолого-педагогической оценки трудностей психического развития детей, консультационно-разъяснительной работе с их родителями и педагогами относительно выбора адекватных педагогических стратегий, средств и особенностей корекционно-развивательной работы в учебном учреждении и родительском кругу, помощи органам управления образованием в собирании и обобщении информации о количестве таких детей в регионе за видами нарушений, организации гибкой системы удовлетворения их образовательных потребностей по месту проживания.
 
Publisher Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи
 
Date 2013
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106501/1/%D0%9E%D0%B1%D1%83%D1%85%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%94%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%9F%D0%9C%D0%9F%D0%9A%20%D0%B2%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%85%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82_%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B82013.pdf
Обухівська, Антоніна Григорівна (2013) The activity of psycho-medical-pedagogical counseling in the integration of children with special educational needs Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи, м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7118-06-9