Запис Детальніше

Ціннісно-смислові орієнтації старшокласників з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106548/
http://didactics.ucoz.ua/_ld/8/856_2011_SocOp_SVK.pdf
 
Title Ціннісно-смислові орієнтації старшокласників з погляду суб’єктів навчально-виховного процесу
Value-semantic orientations of high school students from the point of view of the subjects of the educational process
Ценностно-смысловые ориентации старшеклассников с точки зрения субъектов учебно-воспитательного процесса
 
Creator Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
 
Description Формування ціннісно-смислових орієнтацій залежить від створення педагогічних умов, які ініціюють процеси осмислення, переосмислення гуманістичних цінностей, і побудову на їх основі моральної картини діяльності і поведінки учнів, тож має відбуватися обопільна діяльність суб’єктів навчально-виховного процесу.
The formation Value-semantic orientations of high school students depends on the creation of pedagogical conditions for understanding, rethinking of humanistic values. This formed the basis of the moral pattern of activity and behavior of the individual. Joint activity of subjects of the educational process becomes effective.
Формирование ценностно-смысловых ориентаций зависит от создания педагогических условий, которые инициируют процессы осмысления, переосмысления гуманистических ценностей и построение на их основе моральной картины деятельности и поведения учеников, следовательно должна происходить обоюдная деятельность субъектов учебно-воспитательного процесса.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106548/1/2011_SocOp_SVK.pdf
Косянчук, Сергій Володимирович (2012) Value-semantic orientations of high school students from the point of view of the subjects of the educational process На порозі самостійного життя: матеріали Всеукраїнських опитувань учителів і випускників загальноосвітніх навчальних закладів (вересень–жовтень 2011 року). pp. 97-103.