Способи індивідуалізації в умовах профільного навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106554/
|
|
Title |
Способи індивідуалізації в умовах профільного навчання
Methods of individualization in terms of profile teaching Способы индивидуализации в условиях профильного обучения |
|
Creator |
Діденко, Галина Олександрівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах автор говорить про способи індивідуалізації в умовах профільного навчання. У старшій школі необхідно враховувати суспільний контекст функціонування навчального закладу. Автор вважає, що вчителі мають працювати за персоніфікованими програмами, опановуючи стилі індивідуальної навчально-пізнавальної діяльності.
In theses author suggests on ways of individualization in terms of profile education. In high school must take into account the social context of functioning of the school. The author believes that teachers should work on personalized programs. Teachers should improve their individual styles of teaching and learning activities. В тезисах автор говорит о способах индивидуализации в условиях профильного обучения. В старшей школе необходимо учитывать общественный контекст функционирования учебного заведения. Автор считает, что учителя должны работать по персонифицированными программами, овладевать стилями индивидуальной учебно-познавательной деятельности. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106554/1/Tza2012_DGO.pdf
Діденко, Галина Олександрівна (2013) Methods of individualization in terms of profile teaching In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 18-19. |
|