Розвиток інтелектуальних здібностей студентів у навчанні фізики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106625/
|
|
Title |
Розвиток інтелектуальних здібностей студентів у навчанні фізики
The development of intellectual abilities of students in teaching physics |
|
Creator |
Семеріков, С.О.
Єчкало, Ю.В. |
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study 53 Physics |
|
Description |
Всі компоненти інтелектуальних здібностей людини (конвергентні здібності, дивергентні здібності, навченість та пізнавальні стилі) існують, функціонують та розвиваються у взаємному зв’язку. Проведений аналіз моделей навчання М. О. Холодної та М. Л. Смульсон, побудованих із урахуванням закономірностей інтелектуального розвитку, дозволяє виділити наступні елементи навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей: розширення знань студентів (включення нових тем, створення міжпредеметних зв’язків, знайомство студентів із прикладними областями наукових знань, активне використання додаткової літератури тощо); поглиблення знань студентів за рахунок використання у навчальному процесі більш складного й різноманітного матеріалу, більш складних задач; розвиток навчальних навичок і загальних інтелектуальних умінь (евристичних методів розв’язування задач, способів логічного або креативного мислення тощо); перевага дослідницького та проектного навчання, орієнтованих на розвиток інтелектуальної самостійності та творчих можливостей студентів.
All components of intellectual abilities (convergent ability, divergent skills, training, and cognitive style) exist, operate and develop in mutual respect. The analysis of study models MO and ML Cold Smulson built taking into account the laws of intellectual development, reveals the following elements of training, development-oriented intellectual abilities, increase knowledge of students (including new topics, creating mizhpredemetnyh ties, familiarity students in applied areas of scientific knowledge, the active use of additional literature, etc.); deepen students' knowledge through the use of the learning process more complex and diverse material, more complex tasks; the development of educational skills and general intellectual skills (heuristic methods for solving problems, how logical or creative thinking, etc.); benefit research and education project focused on the development of intellectual independence and creative capabilities of students. |
|
Publisher |
Мрія
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106625/1/ITM-2014-p2.pdf
Семеріков, С.О. and Єчкало, Ю.В. (2014) The development of intellectual abilities of students in teaching physics In: Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо - математичного циклу «ІТМ*плюс - 2014»: матеріали Міжнародної дистанційної науково - методичної конференції (20 - 21 березня 2014 р., м. Суми) Мрія, м.Суми, Україна. ISBN 978–966–473–103–1 |
|