Pedagogical conditions of motivational readiness of students to study during a second higher education (for example, English language)
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Pedagogical conditions of motivational readiness of students to study during a second higher education (for example, English language)
Педагогические условия обеспечения мотивационной готовности студентов к обучению во время получения второго высшего образования (на примере изучения английского языка) Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) |
|
Creator |
Буренко, Валентина; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
professional retraining; in-service training; adult education; group techniques; motive acceptance
профессиональная переподготовка; обучение взрослых; последипломное образование; мотивационная готовность професійна перепідготовка; навчання дорослих; післядипломна освіта; мотиваційна готовність |
|
Description |
The article is devoted to the problem of in-service retraining of teachers. The problem of adult education is examined. The author defines the pedagogical conditions of students’ motive acceptance of studying while getting the second higher education (subject: English), the group techniques for developing students communicative skills in the educational process and creating favourable conditions for retraining.
Статья посвящена проблеме профессиональной переподготовки учителей в системе последипломного педагогического образования. В статье рассматриваются формы организации профессиональной переподготовки, мотивационная готовность студентов к учебе, проблемное обучение, самостоятельное обучение и эффективные групповые формы работы, способствующие усовершенствованию учебного процесса, развитию образовательных потребностей и коммуникативных навыков студентов во время овладения иностранным языком и влияющие на уровень профессиональной переподготовки учителей в системе последипломного образования. Стаття присвячена проблемі професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. У статті розглядаються форми організації перепідготовки, мотиваційна готовність студентів-дорослих до навчання, магістральні засоби формування позитивного мотиву до навчання: проблемне навчання та самостійна робота, а також ефективні групові форми роботи, які сприяють удосконаленню навчального процесу, розвитку комунікативних умінь студентів під час опанування іноземної мови та впливають на рівень професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-12-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/27
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2 (2010); 120-133
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/27/46
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|