Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості
Формирование ценностных ориентаций учеников профильных классов общеобразовательной школы в процессе преподавания новой парадигмы менеджмента – менеджмента творчества Formation of Value Orientations of Profile Classes Pupils of a General Educational School during Teaching of a New Management Paradigm – Creativity Management |
|
Creator |
Канафоцька, Галина Павлівна
|
|
Subject |
загальноосвітня школа; профільне навчання; суб’єкт освітньої діяльності; ціннісні орієнтації; моральні і соціальні цінності; соціальна відповідальність; нова парадигма менеджменту; менеджмент творчості; інноваційна модель навчання
общеобразовательная школа; профильное обучение; субъект образовательной деятельности; ценностные ориентации; моральные и социальные ценности; социальная ответственность; новая парадигма менеджмента; менеджмент творчества; инновационная модель обучения school; professional education; subject educational activities; students; value orientations; the new paradigm of management; management of creativity; highly spiritual personality; moral choice; social responsibility; innovative model of learning |
|
Description |
У статті висвітлені результати впровадження інноваційних методик викладання, що базуються на новій парадигмі менеджменту – менеджменті творчості. Ціль менеджменту творчості як інноваційної моделі навчання полягає у формуванні цілісної особистості з високим рівнем свідомості, самодисципліни, морально-етичних норм поведінки та усвідомлення соціальної відповідальності за наслідки прийнятих рішень, здатних на пошук власного покликання у результаті використання природних здібностей – творчих начал і розуміння лідерства-служіння у майбутньому. Зазначено, що методика є особистісно та командно орієнтованою і об’єднує одночасно знаннєву та виховну складові, що дозволяє розкрити не лише творчі здібності учнів, а й формувати ціннісні орієнтації кожного суб’єкта творчої діяльності.
В статье освещены результаты внедрения инновационных методик преподавания, базирующиеся на новой парадигме менеджмента – менеджменте творчества. Цель менеджмента творчества как инновационной модели обучения состоит в формировании цельной личности с высоким уровнем сознания, самодисциплины, морально-этических норм поведения и понимания социальной ответственности за результаты принятых решений, способных на поиск собственного предназначения в результате использования природных способностей – творческих начал и понимания лидерства-служения в будущем. Указанная методика есть личностно и командно ориентированной, и объединяет одновременно образовательную и воспитательную составные, что позволяет раскрыть не только творческие способности учеников, а и формировать ценностные ориентации каждого субъекта творческой деятельности. The article reveals the results of the introduction of innovative techniques of teaching that are based on the new management paradigm – creativity management. The purpose of creativity management as innovative teaching model consists of forming a holistic person with high level of consciousness, self-discipline, moral ethical behaviour norms and understanding of social responsibility for results of made decisions. They are ready to search their own mission in result of using the creative beginnings and understanding of leadership-service in the future. The objected technique is personal and team-focused and consists of knowledge and educational components that allows to reveal not only pupils’ creative abilities but to form value orientations of each creativity subject. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-01-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/59
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (3) (2011); 185-196
Educological discourse; № 1 (3) (2011); 185-196 Освитологичный дискурс; № 1 (3) (2011); 185-196 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/59/80
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 |
|