Запис Детальніше

ROLE AND FUNCTIONS OF ACADEMIC AND TEACHING STAFF IN ACCOMPLISHING THE TASKS OF ENVIRONMENTAL EDUCATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ROLE AND FUNCTIONS OF ACADEMIC AND TEACHING STAFF IN ACCOMPLISHING THE TASKS OF ENVIRONMENTAL EDUCATION
РОЛЬ И ФУНКЦИИ НАУЧНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ В РЕАЛИЗАЦИИ ЗАДАЧ ЭКОЛОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ
РОЛЬ І ФУНКЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
 
Creator Demeshkant, Natalia A.; Національний університет біоресурсів і природокористування України
 
Subject environmental education; academic and teaching staff; professional and environmental competence
экологическое образование; научно-педагогические работники; профессионально-экологические компетенции
екологічна освіта; науково-педагогічні працівники; професійно-екологічні компетентності
 
Description This article analyzes the professional and environmental competence of academic and teaching staff. Considerable attention is paid to the definition of the agricultural universities staff’s functions on the formation of ecological consciousness of future specialists of the agrarian sector. A comparison of the teacher’s functions in accordance with traditional and modern educational models has done. Highlighted in the formation of the staff’s willingness to achieve the goals of environmental education; identify and characterize its levels.
Статья посвящена анализу профессионально-экологической компетентности научно-педагогических работников. Значительное внимание уделено определению функций преподавателей естественно-аграрных высших учебных заведений по формированию экологического сознания будущих специалистов аграрной сферы. Проведено сравнение функций преподавателя согласно традиционной и современной учебных моделей. Подчеркнута важность формирования у научно-педагогических работников готовности к реализации задач экологического образования; определены и охарактеризованы ее уровни.
Стаття присвячена аналізу професійно-екологічної компетентності науково-педагогічних працівників. Значна увага приділена визначенню функцій викладачів природничо-аграрних вищих навчальних закладів щодо формування екологічної свідомості майбутніх фахівців агарної сфери. Здійснено порівняння функцій викладача згідно з традиційною та сучасною навчальними моделями. Наголошено на важливості вироблення у науково-педагогічних працівників готовності до реалізації завдань екологічної освіти; визначено та охарактеризовано рівні її дослідження.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 75-83
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225/187
 
Rights ##submission.copyrightStatement##