Запис Детальніше

FEATURES OF FUNCTIONAL READINESS OF CHILDREN TO SCHOOL

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF FUNCTIONAL READINESS OF CHILDREN TO SCHOOL
ОСОБЕННОСТИ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГОТОВНОСТИ ДЕТЕЙ К ШКОЛЬНОМУ ОБУЧЕНИЮ
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
 
Creator Gozak, Svitlana V.; Київський університет імені Бориса Грінченка,
ДУ "Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзєєва"
Fіlonenko, Olga O.
 
Subject preschool children; school maturity; functional readiness; motivation readiness; fine motor skills
дети старшего дошкольного возраста; школьная зрелость; функциональная готовность; мотивационная готовность; мелкая моторика
діти дошкільного віку; шкільна зрілість; функціональна готовність; мотиваційна готовність; дрібна моторика
 
Description We studied a «school maturity» to the systematic education at school by Kern-Ipasek, Wenger, Ozeretskii methods among senior pre-school age children in 3 children’s educational institutions. As a result of investigations we revealed that a significant part of the children functionally were not ready for education at school. Only 62.5 % of the children (56.8 % of boys and 68.1 % of girls) had a sufficient level of motivation preparedness within three months before beginning of education at school; 47.0 % of pre-school age children (25.6 % of boys and 68.3 % of girls) had a sufficient development of small motility by the indices of kinetic tremor; only 22.5 % of the children – by the indices of motormetric test.
С помощью общепринятых методик Керна-Ирасека, Венгера, Озерецкого у детей старшего дошкольного возраста 3-х ДУУ г. Киева изучена «школьная зрелость» к систематическому обучению в школе. В результате исследований выявлена значительная доля детей, функционально не готовых к обучению в школе. Достаточный уровень мотивационной готовности за три месяца до школы имеют 62,5 % детей (56,8 % мальчиков и 68,1 % девочек); достаточное развитие мелкой моторики по показателю динамического тремора – 47,0 % дошкольников (25,6 % мальчиков и 68,3 % девочек), по показателю мотометрического теста - 22,5 % детей.
За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до  навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/280
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 61-69
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/280/241
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/280/110
 
Rights ##submission.copyrightStatement##