ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ В МАГІСТРАТУРІ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ В МАГІСТРАТУРІ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН
VOCATIONAL TRAINING OF HIGHER EDUCATION TEACHERS IN MAGISTRACY: EXPERIENCE OF THE EUROPEAN COUNTRIES ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ В МАГИСТРАТУРЕ: ОПЫТ ЕВРОПЕЙСКИХ СТРАН |
|
Creator |
Protsenko, Olena B.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
магістр; магістратура; майбутній викладач; магістерська програма
Master; Magistracy; future higher teachers; Master’s degree program магистр; магистратура; будущий преподаватель; магистерская программа |
|
Description |
Стаття присвячена проблемі підготовки викладачів вищих навчальних закладів за магістерськими програмами у країнах Європи. Актуальність обраної проблеми обумовлена необхідністю впровадження зарубіжного досвіду для забезпечення якісної підготовки викладачів в Україні. У статті схарактеризовано шляхи отримання ступеня магістра в Європі; проаналізовано досвід упровадження магістерських програм у Великобританії, Австрії, Франції, Греції. Доведено, що впровадження магістерських програм підготовки майбутніх викладачів в країнах Європи має практичну спрямованість, розвиває навички самостійного навчання, готовність до навчання впродовж життя.
The article is devoted to the problem of the higher teachers’ training in the Magistracy of European countries. The topicality of this problem is conditioned by the necessity to implement the foreign experience for qualitative higher teachers’ training in Ukraine. The ways of Master’s degree receiving in Europe are examined; the experience of Master’s degree programs’ implementation in the United Kingdom, Austria, France, Greece is presented. It is proved, that the programs have practical directivity and they develop the skills of lifelong learning. Статья посвящена проблеме подготовки преподавателей высших учебных заведений по магистерским программам в странах Европы. Актуальность выбранной проблемы обуславливается необходимостью внедрения зарубежного опыта для обеспечения качественной подготовки преподавателей в Украине. В статье охарактеризованы пути получения степени магистра в Европе; проанализирован опыт внедрения магистерских программ в Великобритании, Австрии, Франции, Греции. Доказано, что эти программы имеют практическую направленность, способствуют развитию навыков самостоятельного обучения, готовности к обучению на протяжении всей жизни. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/268
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 238-247
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/268/250
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|