ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА
USING CLOUD SERVICES TO CREATE THE EDUCATION AREA OF TEACHERS AND STUDENTS ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОБЛАЧНЫХ СЕРВИСОВ ДЛЯ СОЗДАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ ПРЕПОДАВАТЕЛЯ И СТУДЕНТА |
|
Creator |
Tiutiunnyk, Anastasiia V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
Honcharenko, Tetiana O.; Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
Subject |
ІКТ; ВНЗ; Google Apps; Gmail; хмарні сервіси; КУБГ; ЕНК
ICT; University; Google Apps; Gmail; Cloud Services; KUBG; E-learning ИКТ; ВНЗ; GoogleApps; Gmail; облачныесервисы; КУБГ; ЕУК |
|
Description |
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі розглядається як один з найбільш перспективних напрямів підвищення рівня якості освіти, індивідуалізації та персоналізації навчального процесу. У статті представлено аналіз основних комплексних сервісів, їх можливості для навчання, наведено основні відомості про Google сервіси та переваги роботи з ними у сфері освіти. Здійснено огляд функціоналу Google Apps для викладача і студента та прикладів їх використання. Представлені можливості інтеграції хмарних сервісів Google Apps до електронних навчальних курсів Київського університету імені Бориса Грінченка.
The use of ICT in the learning process is considered as one of the most promising directions in improving the quality of education, individualization and personalization of the learning process. Article presents an analysis of the major integrated services, their opportunities for learning, describes the basics of Google services and the benefits of working with them in education. Made the survey functionality Google Apps for teachers and students and examples of their use. Presents opportunities to integrate Google Apps cloud services to e-learning courses Borys Grinchenko Kiev University. Применение информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе рассматривается как один из наиболее перспективных направлений повышения уровня качества образования, индивидуализации и персонализации учебного процесса. В статье представлен анализ основных комплексных сервисов, их возможности для обучения, приведены основные сведения о Google сервисах и преимущества работы с ними в сфере образования. Осуществлен обзор функционала GoogleApps для преподавателя и студента и примеров их использования. Представлены возможности интеграции облачных сервисов GoogleApps в электронные учебные курсы Киевского университета имени Бориса Гринченко. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/81
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 227-241
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/81/102
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/81/12 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|