ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
INTERACTIVE TEACHING TECHNOLOGIES APPLICATIONS TO THE FORMING OF COLLEGE STUDENTS MATHEMATICAL REASONING ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯ В ФОРМИРОВАНИИ МАТЕМАТИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ СТУДЕНТОВ КОЛЛЕДЖА |
|
Creator |
Rudenko, Nina M.; Київський університет імені Бориса Грінченка, Університетський коледж
|
|
Subject |
мислення; математичне мислення; типи математичного мислення; інтерактивне навчання; інтерактивні технології навчання
reasoning; mathematical reasoning; kinds of mathematical reasoning; interactive methods of teaching; interactive technologies of teaching мышление; математическое мышление; типы математического мышления; интерактивное обучение; интерактивные технологии обучения |
|
Description |
У статті аналізуються поняття сутності математичного мислення як психічного процесу, висвітлено взаємозв'язок між навчанням студентів математиці та розвитком мислення; з'ясовуються фактори, що впливають на пошук умов ефективного розвитку математичного мислення студентів; розглядаються організаційні форми , методи і прийоми навчання, які мають інноваційний характер.
In this paper the notion of the essence of mathematical reasoning as psychological process is analyzed, and the relationship between mastering mathematics by the students and development of reasoning are clarified. The factors affecting conditions of effective development of students mathematical reasoning are explained. The innovational kind of organizational forms, methods and techniques of teaching are considered. В статье анализируются понятия сущности математического мышления как психического процесса, освещены взаимосвязь между обучением студентов математике и развитием мышления; выясняются факторы, влияющие на поиск условий эффективного развития математического мышления студентов; рассматриваются организационные формы, методы и приемы обучения, которые имеют инновационный характер. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-06-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/109
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 171-184
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/109/121
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/109/26 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|