THE WILLINGNESS OF SOCIAL WORKERS TO THE SOCIAL-PEDAGOGICAL SUPPORT FAMILIES WITH COMPLEX LIFE CIRCUMSTANCES
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE WILLINGNESS OF SOCIAL WORKERS TO THE SOCIAL-PEDAGOGICAL SUPPORT FAMILIES WITH COMPLEX LIFE CIRCUMSTANCES
ГОТОВНОСТЬ СПЕЦИАЛИСТОВ СОЦИАЛЬНОЙ СФЕРЫ К СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКЕ СЕМЕЙ СО СЛОЖНЫМИ ЖИЗНЕННЫМИ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАМИ ГОТОВНІСТЬ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ ІЗ СКЛАДНИМИ ЖИТТЄВИМИ ОБСТАВИНАМИ |
|
Creator |
Pyesha, Iryna V.; Державний інституту сімейної та молодіжної політики
Solyanyk, Maryna H.; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова |
|
Subject |
family; a family who find themselves in difficult life circumstances; the readiness of social workers to the social-pedagogical support families who find themselves in difficult life circumstances; levels of readiness; readiness criteria
семья; семья, которая оказалась в сложных жизненных обстоятельствах; готовность специалистов социальной сферы к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах; уровни готовности; критерии готовности сім’я; сім’я, яка опинилися у складних життєвих обставинах; готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах; рівні готовності; критерії готовності; показники готовності |
|
Description |
The article is devoted to the problem of socio-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances. This paper formulates the definition of the term "readiness specialist social services to socially-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances" and defined criteria, indicators and levels of readiness specialist social services to socially-pedagogical support families who find themselves in difficult circumstances.
Статья посвящена проблеме социально-педагогической поддержки семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах. В статье сформулировано определение «готовность специалистов социальной сферы к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах» и определенно критерии, показатели и уровни готовности специалистов социальной сферы, к социально-педагогической поддержке семей, которые оказались в сложных жизненных обстоятельствах. Стаття присвячена проблемі соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. У статті сформульовано визначення терміну «готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах» та визначено критерії, показники та рівні готовності фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/137
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 166-178
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/137/144
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|