Запис Детальніше

THE TRAINING OF THE FUTURE TEACHERS OF HISTORY TO ETHOCULTRAL ACTIVITY IN THE SOUTH OF UKRAINE: THE RESULTS OF EXPERIMENTAL WORK

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE TRAINING OF THE FUTURE TEACHERS OF HISTORY TO ETHOCULTRAL ACTIVITY IN THE SOUTH OF UKRAINE: THE RESULTS OF EXPERIMENTAL WORK
ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИСТОРИИ К ЭТНОКУЛЬТУРНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА ЮГЕ УКРАИНЫ: РЕЗУЛЬТАТЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ИССЛЕДОВАНИЯ
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІВДНІ УКРАЇНИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
 
Creator Bigunova, Yuliya V.; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськго
 
Subject the training of the future teachers of history; ethnocultural activity; pedagogical experiment; pedagogical conditions; multicultural space
подготовка будущих учителей; этнокультурная деятельность; педагогический эксперимент; педагогические условия; поликультурная среда
підготовка майбутніх учителів історії; етнокультурна діяльність; педагогічний експеримент; педагогічні умови; полікультурне середовище
 
Description The author of the article analyses the process of shaping professional pedagogical readiness of future teachers of history for activity of multicultural space in the South of  Ukraine, the essence of ethnocultural activity of the experts and to determining a set of psychological-pedagogical conditions. The author gives the statistical data on results of the experimental work to form preparation of future teachers of history to  ethnocultural activity.
В статье автором анализируется процесс формирования профессионально-педагогической подготовки будущих учителей истории в условиях поликультурности Юга Украны, сущность этнокультурной деятельности данных специалистов; определена совокупность психолого-педагогических условий; приведены статистические данные результатов экспериментальной работы, направленной на формирование подготовки будущих учителей истории к этнокультурной деятельности.
У статті автором аналізується процес формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України.   У зв’язку з цим представлена експериментальна модель формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України з виявленням сукупності психолого-педагогічним умов. Подані статистичні результати експериментального дослідження з формування підготовки майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України, які засвідчили ефективність експериментально-дослідної роботи.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/206
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 13-23
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/206/182
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/206/72
 
Rights ##submission.copyrightStatement##