ДІАГНОСТИКА ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДІАГНОСТИКА ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ
A DIAGNOSIS OF INTEGRATION RESEARCH AND ACADEMIC WORK AT THE UNIVERSITY ДИАГНОСТИКА ИНТЕГРАЦИИ НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ И УЧЕБНОЙ РАБОТЫ В УНИВЕРСИТЕТЕ |
|
Creator |
Proshkin, Vladimir V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
інтеграція; наука; університетська освіта; професійна підготовка; майбутній учитель
science; education; professional training; future teacher интеграция; наука; образование; профессиональная підготовка; будущий учитель |
|
Description |
У статті розглянуто результати констатувального етапу експерименту з проблеми інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів. Розроблено критерії інтеграції: мотиваційно-цінісний, дослідницько-когнітивний, діяльнісно-результативний. Узагальнено інформацію про різні аспекти інтеграції науки й освіти, яку отримано від студентів і викладачів у результаті анкетування, бесід, спостереження: питання масовості студентської науки; механізми заохочення студентів, які займаються науково-дослідною роботою; чинники, які приваблюють і не приваблюють студентів у науковій роботі. Подано опис реального стану інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетах України, що здійснюють підготовку педагогічних кадрів. Виявлено проблемне поле інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів.
An article deals with results of statement stage of an experiment connected with a problem of integration research and educational work in future teachers’ university training. The criteria of the integration have been worked out. They are motivational, research, cognitive and efficient. The information about different aspects of integration research and education has been received from students and teachers as the result of questionnaire, discussions, observation. Questions deal with students’ science, mechanisms of students’ encouragement, factors that attract and do not attract students who are carrying out the research work. A real state of integration research and educational work in different universities of Ukraine implementing training of pedagogical staff has been given. A problem of integration research and educational work in future teachers’ university training has been revealed. В статье рассмотрены результаты констатирующего этапа эксперимента по проблеме интеграции научно-исследовательской и учебной работы в университетской подготовке будущих учителей. Разработаны критерии интеграции: мотивационно-ценностый, исследовательско-когнитивный, деятельностно-результативный. Обобщена информация о разных аспектах интеграции науки и образования, полученная от студентов и преподавателей в результате анкетирования, бесед, наблюдения: вопросы массовости студенческой науки; механизмы поощрения студентов, занимающихся научно-исследовательской работой; факторы, которые привлекают и не привлекают студентов в научной работе. Дано описание реального состояния интеграции научно-исследовательской и учебной работы в университетах Украины, осуществляющих подготовку педагогических кадров. Выявлено проблемное поле интеграции научно-исследовательской и учебной работы в университетской подготовке будущих учителей. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-02-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/199
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 192-203
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/199/197
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|