ЛІНГВО-ДИДАКТИЧНИЙ ТЕСТ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЛІНГВО-ДИДАКТИЧНИЙ ТЕСТ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
LINGUISTICS AND DIDACTICAL TESTING AS A MEANS OF LEXICAL COMPETENCE IMPROVEMENT OF STUDENTS ЛИНГВО-ДИДАКТИЧЕСКИЙ ТЕСТ КАК СПОСОБ УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ИНОСТРАННОЙ ЛЕКСИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНЦИИ |
|
Creator |
Larina, Tetyana V.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя кафедра прикладної лінгвістики |
|
Subject |
лінгво-дидактичний тест; навички; вміння; лексична компетенція
linguistics and didactical testing; skills; knowledge; lexical competence линво-дидактический тест; навыки; умения; лексическая компетенция |
|
Description |
У статті розглядаються особливості застосування лінгво-дидактичного тесту для удосконалення іншомовної компетенції студентів мовного факультету. Представлено шляхи використання тестів в умовах скорочення аудиторних занять. Запропонований комплекс тестових завдань є обов’язковим компонентом методично-навчального комплексу та спрямований на усунення мовленнєвих неточностей та помилок у використанні певних лексичних одиниць. Проаналізовано структуру та змістове наповнення зазначених матеріалів, подані рекомендації щодо підвищення ефективності застосування тестів.
The article deals with language testing in terms of language competence development. The standard approach to test formation is highlighted. The emphasis is put on the set of linguistics and didactical tests to encourage the development of language skills in general and to acquaint students with international testing systems. «Use of English» tests, focused on preventing students from making common mistakes, are given for individual studying. The structure as well as the components of the supplements are analyzed. Статья посвящена проблеме линво-дидактического тестирования в вопросах, связанных с усовершенствованием иностранной лексической компетенции. Предлагается система тестов, использование которых способствует развитию языковой компетенции в аудитории, а так же во время самостоятельной работы. Проанализирована структура и смысловое наполнение указанных материалов. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/276
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 186-196
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/276/244
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/276/106 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|