Запис Детальніше

ЛІНГВО-ДИДАКТИЧНИЙ ТЕСТ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЛІНГВО-ДИДАКТИЧНИЙ ТЕСТ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ
LINGUISTICS AND DIDACTICAL TESTING AS A MEANS OF LEXICAL COMPETENCE IMPROVEMENT OF STUDENTS
ЛИНГВО-ДИДАКТИЧЕСКИЙ ТЕСТ КАК СПОСОБ УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ ИНОСТРАННОЙ ЛЕКСИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНЦИИ
 
Creator Larina, Tetyana V.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
кафедра прикладної лінгвістики
 
Subject лінгво-дидактичний тест; навички; вміння; лексична компетенція
linguistics and didactical testing; skills; knowledge; lexical competence
линво-дидактический тест; навыки; умения; лексическая компетенция
 
Description У статті розглядаються особливості застосування лінгво-дидактичного тесту для удосконалення іншомовної компетенції студентів мовного факультету. Представлено шляхи використання тестів в умовах скорочення аудиторних занять. Запропонований комплекс тестових завдань є обов’язковим компонентом методично-навчального комплексу та спрямований на усунення мовленнєвих неточностей та помилок у використанні певних лексичних одиниць. Проаналізовано структуру та змістове наповнення зазначених матеріалів, подані рекомендації щодо підвищення ефективності застосування тестів.
The article deals with language testing in terms of language competence development. The standard approach to test formation is highlighted. The emphasis is put on the set of linguistics and didactical tests to encourage the development of language skills in general and to acquaint students with international testing systems. «Use of English» tests, focused on preventing students from making common mistakes, are given for individual studying. The structure as well as the components of the supplements are analyzed.
Статья посвящена проблеме линво-дидактического тестирования в вопросах, связанных с усовершенствованием иностранной лексической компетенции. Предлагается система тестов, использование которых способствует развитию языковой компетенции в аудитории, а так же во время самостоятельной работы. Проанализирована структура и смысловое наполнение указанных материалов.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/276
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 186-196
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/276/244
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/276/106
 
Rights ##submission.copyrightStatement##