ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ З ХІМІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ З ХІМІЇ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
FORMATION OF METHODOLOGICAL KNOWLEDGE OF CHEMISTRY STUDENTS GENERAL EDUCATIONAL INSTITUTIONS ФОРМИРОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ ПО ХИМИИ УЧАЩИХСЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ |
|
Creator |
Grabovyy, Andrii K.
|
|
Subject |
хімія; загальноосвітні навчальні заклади; методологічні знання; навчальний хімічний експеримент; компоненти методологічних знань з хімії
chemistry; general education; methodological knowledge; components methodological knowledge of chemistry; educational chemical experiment химия; общеобразовательные учебные заведения; методологические знания; учебный химический эксперимент; компоненты методологических знаний по химии |
|
Description |
У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Виокремлено компоненти змісту методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів: знаннєвий, діяльнісний, ціннісний. Схарактеризовано знаннєвий компонент методологічних знань: наука, спостереження, опис, хімічна мова, класифікація, експеримент, гіпотеза, закон, теорія. Показано, що провідним засобом формування методологічних знань учнів є хімічний експеримент.
The study examined the theoretical and methodological principles of formation of methodological knowledge of chemistry students of secondary schools. Thesis there is determined content of components of methodological knowledge of chemistry students of secondary schools: knowledge, activity, value. Author determined component knowledge of methodological knowledge: science, observation, description, chemical language, classification, experiment, hypothesis, law, theory. It is shown that the leading means of formation of methodological knowledge of students is a chemical experiment. В исследовании рассматриваются теоретико-методические основы формирования методологических знаний по химии учащихся общеобразовательных учебных заведений. Выделено компоненты содержания методологических знаний по химии учащихся общеобразовательных учебных заведений: знаниевый, деятельностный, ценностный. Схарактеризован знаниевый компонент методологических знаний: наука, наблюдение, описание, химический язык, классификация, эксперимент, гипотеза, закон, теория. Показано, что ведущим средством формирования методологических знаний учащихся является химический эксперимент. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/318
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 34-44
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/318/265
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|