ФОРМИРОВАНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ГЕОГРАФИИ ПРИ ИЗУЧЕНИЯ КУРСА «ОСНОВЫ ЛАНДШАФТОВЕДЕНИЯ»
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМИРОВАНИЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ГЕОГРАФИИ ПРИ ИЗУЧЕНИЯ КУРСА «ОСНОВЫ ЛАНДШАФТОВЕДЕНИЯ»
THE FORMATION OF THE FUTURE GEOGRAPHY TEACHERS’ RESEARCH SKILLS DURING THE STUDY OF THE BASICS OF LANDSCAPE ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСНОВИ ЛАНДШАФТОЗНАВСТВА» |
|
Creator |
Dudka, Ynna H.; викладач кафедри географії, екології та методики навчання Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди |
|
Subject |
вчитель географії; професійно-педагогічна підготовка; дослідницька діяльність; дослідницькі уміння; курс «Основи ландшафтознавства»
учитель географи; профессионально-педагогическая підготовка; исследовательская деятельность; исследовательские умения; курс «Основы ландшафтоведения» geography teacher; professional-pedagogical activity; research activity,research skills; the Basics of Landscape course |
|
Description |
The formation of the future geography teachers’ research skills has been one of the most important tasks of the educational process in universities and is becoming particularly significant in today’s socio-economic transformations. The Pedagogy and Methods of Secondary Education: Geography professional training program includes the Basics of Landscape course that aims to develop the knowledge and skills required for geography teachers to manage the studies, teach the theoretical fundamentals of Landscape, a synthetic, integrated physical geography section, develop a system of geographical thinking, comprehensive vision and understanding of nature the earth surface.
Проблема формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії, виступає одним із важливих завдань навчально-виховного процесу вищої школи, що в умовах сучасних соціально-економічних перетворень набуває особливого значення. Освітньо-професійна програма підготовки фахівців зі спеціальності «Педагогіка та методика середньої освіти. Географія» передбачає вивчення курсу «Основи ландшафтознавства», метою якого є формування знань, умінь та навичок, необхідних вчителю географії для організації навчальної діяльності учнів; ознайомлення з теоретичними основами синтетичного, комплексного розділу фізичної географії – ландшафтознавства; розвиток системного географічного мислення, комплексного бачення та розуміння природи земної поверхні. Проблема формирования исследовательских умений будущих учителей географии выступает одной из важных задач учебно-воспитательного процесса высшей школы, в условиях современных социально-экономических преобразований, приобретает особое значение. Образовательно-профессиональная программа подготовки специалистов по специальности «Педагогика и методика среднего образования. География» предполагает изучение курса «Основы ландшафтоведения», целью которого является формирование знаний, умений и навыков, необходимых учителю географии для организации учебной деятельности учащихся; ознакомления с теоретическими основами синтетического, комплексного раздела физической географии – ландшафтоведения; развития системного географического мышления, комплексного видения и понимания природы земной поверхности. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-06-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/122
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 41-50
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/122/109
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/122/36 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|