Запис Детальніше

MODEL OF FORMING OF ORATORICAL TRADE AT FUTURE MASTER’S DEGREES OF SOCIAL PEDAGOGIC

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MODEL OF FORMING OF ORATORICAL TRADE AT FUTURE MASTER’S DEGREES OF SOCIAL PEDAGOGIC
МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ ОРАТОРСКОГО МАСТЕРСТВА У БУДУЩИХ МАГИСТРОВ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕДАГОГИКИ
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ОРАТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
 
Creator Kononenko, Liliya V.; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
 
Subject oratorical trade; future Master’s degree of Social Pedagogic; professional and educational activities of social workers; model of forming of oratorical trade at the future master’s degrees of social pedagogic
ораторское мастерство; будущий магистр социальной педагогики; профессионально-педагогическая деятельность социальных педагогов; модель формирования ораторского мастерства у будущих магистров социальной педагогики
ораторська майстерність; майбутній магістр із соціальної педагогіки; професійно-педагогічна діяльність соціальних педагогів; модель формування ораторської майстерності в майбутніх магістрів із соціальної педагогіки
 
Description The article highlights the results of the research of problems of forming of oratorical trade at the future master’s degrees of social pedagogic; specificity of oratorical skill in professional and educational activities of the Master's degree of this specialty is determined; the pedagogical basis of solution of this problem is defined and characterized; the expediency of the author's model’s application of forming of oratorical trade at the future master’s degrees of social pedagogic is founded; the content of the components of the proposed model is exposed.
В статье освещены результаты исследования проблемы формирования ораторского мастерства у будущих магистров социальной педагогики; определена специфика ораторского мастерства в профессионально-педагогической деятельности магистра данной специальности; определены и охарактеризованы педагогические основы решения указанной проблемы; обоснована целесообразность применения авторской модели формирования ораторского мастерства у будущих магистров социальной педагогики; раскрыто содержание компонентов предложенной модели.
У статті висвітлено результати дослідження проблеми формування ораторської майстерності в майбутніх магістрів із соціальної педагогіки; визначено специфіку ораторської майстерності у професійно-педагогічній діяльності магістра даної спеціальності; визначено й схарактеризовано педагогічні засади розв’язання означеної проблеми; обґрунтовано доцільність застосування авторської моделі формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів із соціальної педагогіки; розкрито зміст компонентів запропонованої моделі.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-10-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/149
 
Source Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 113-124
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/149/139
 
Rights ##submission.copyrightStatement##