Запис Детальніше

ТРЕНІНГ У ФОРМУВАННІ КОНФЛІКТОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТОВАРОЗНАВСТВА ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТРЕНІНГ У ФОРМУВАННІ КОНФЛІКТОЛОГІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТОВАРОЗНАВСТВА ТА КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ТРЕНИНГ В ФОРМИРОВАНИИ КОНФЛИКТОЛОГИЧЕСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ТОВАРОВЕДЕНИЮ И КОММЕРЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
TRAINING IN CONFLICT MANAGEMENT SKILLS FORMATION OF PROSPECTIVE EXPERTS ON MERCHANDISING AND COMMERCE
 
Creator Korostelin, Mykhailo O.; Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”, м. Слов’янськ
 
Subject тренінг; тренінгові сесія; конфліктологічі уміння; майбутні фахівці з товарознавства та комерційної діяльності
тренинг; тренинговая сессия; конфликтологические умения; будущие специалисты по товароведению и коммерческой деятельности
training; training session; conflict management skills; prospective experts on merchandising and commerce
 
Description У статті розкрито сутність феномену «тренінг», основні його складові, внутрішні методи (групова дискусія, вправи та рольові ігри); акцентовано увагу на провідних принципах проведення тренінгів. Обґрунтовано доцільність використання тренінгів з метою формування конфліктологічних умінь майбутніх фахівців у галузі товарознавства та комерційної діяльності. Розкрито сутність взаємопов’язаних змістових блоків під час проведення тренінгових сесій – особистісного, комунікативного, професійного. Зроблено акцент на основних процедурах тренінгу, серед яких виокремлено визначення та оцінку ситуацій, зокрема конфліктних, що викликають труднощі, моделювання, інструктаж, підкріплення. Виокремлено необхідність гармонійного поєднання організаційних форм спілкування під час проведення тренінгів: індивідуально-колективне спілкування, спілкування в парах, спілкування в малих групах. Розкрито зміст авторських тренінгів: «Виробничі конфлікти», «Ефективна взаємодія в команді», «Попередження внутрішньоособистісної конфліктності». Зазначено, що ефект тренінгу було зафіксовано, що дало підставу стверджувати про доцільність його використання з метою формування конфліктологічних умінь.
В статье раскрыта сущность феномена «тренинг», основные его составляющие внутренние  методы (групповая дискуссия, упражнения, ролевые игры); акцентировано внимание на ведущих принципах проведения тренингов. Обоснована необходимость использования тренингов с целью формирования конфликтологических умений будущих специалистов по товароведению и коммерческой деятельности. Раскрыта сущность взаимосвязанных содержательных блоков во время проведения тренинговых сессий – личностного, коммуникативного, профессионального. Сделан акцент на основных процедурах тренинга, среди которых выделены: определение и оценка конфликтных ситуаций, которые вызывают трудности, моделирование, инструктаж, подкрепление. Показана необходимость гармонического единства организационных форм общения во время проведения тренингов: индивидуально-коллективное общение, общение в парах, общение в малых группах. Раскрыто содержание тренингов: «Производственные конфликты», «Эффективное взаимодействие в команде», «Предупреждение внутриличностного конфликта». Указано, что эффект тренинга был зафиксирован, что позволило констатировать целесообразность его использования с целью формирования конфликтологических умений.
The article explores the essence of the «training» phenomenon, its principal elements, internal methods (group discussion, exercises and role-play games); the focus was the leading principles of trainings conduction. The viability of employment of training aiming to develop conflict management skills of prospective experts on merchandising and commerce was substantiated. The essence of interconnected content units was explored – personal, communicative, professional. The main training procedures were emphasized among which definition and evaluation of challenging conflict situations requiring simulation, instruction and reinforcement were differentiated. The necessity of the balanced amalgamation of organizational communicational forms during the training was outlined: individual-group communicating, in-pairs communicating, small groups communicating. The essence of original trainings was explored: «Industrial disputes», «Team work efficiency», «Intrapersonal conflicts prevention». In the course of the training its efficiency was stated which gave the ground to claim the viability of its application aiming to develop conflict management skills.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/203
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 135-149
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/203/192
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/203/71
 
Rights ##submission.copyrightStatement##