ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ТИМОФІЯ ЛУБЕНЦЯ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОСВІТНИЦТВО ТИМОФІЯ ЛУБЕНЦЯ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ ТИМОФЕЯ ЛУБЕНЦА (КОНЕЦ ХIХ – ПЕРВАЯ ТРЕТЬ ХХ ВЕКА) PEDAGOGICAL EDUCATION OF TIMOTHY LUBENTSOV (END XIX - THE FIRST THIRD OF THE TWENTIETH CENTURY) |
|
Creator |
Venhlovska, Оlena А.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
Тимофій Григорович Лубенець; педагогічне просвітництво; Київські просвітницькі товариства; просвітницькі осередки; народна освіта
Тимофей Григорьевич Лубенец; педагогическое просвещение; Киевские просветительские общества; просветительские центры; народное образование Timothy G. Lubenets; teacher education; educational societies Kiev; educational centers; public education |
|
Description |
У статті, за результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів із фондів Педагогічного музею України (справа Т. Лубенця) розкрито напрями та зміст педагогічного просвітництва видатного педагога, просвітителя, подвижника кінця ХІХ – першої третини ХХ століття Тимофія Григоровича Лубенця. З’ясовано, що у визначених хронологічних межах дослідження, Т. Лубенець докладав багато зусиль для становлення суспільного дошкільного виховання, розвитку педагогічної освіти, освіти дорослих і ліквідації неписемності. За ініціативи та сприяння педагога у м. Києві та Київській губернії відкривалися бібліотеки, народні школи, вечірні класи для дорослих, народні дитячі садки, створювалися просвітницькі осередки.
В статье, по результатам изучения теоретических источников, материалов из фондов Педагогического музея Украины (дело Т. Лубенця) раскрыты направления и содержание педагогического просвещения выдающегося педагога, просветителя, подвижника конца XIX – первой трети ХХ века Тимофея Григорьевича Лубенця. Выяснено, что в определенных хронологических рамках исследования Т. Лубенец прилагал много усилий для становления общественного дошкольного воспитания, развития педагогического образования, образования взрослых, распространения образования и ликвидации неграмотности. По инициативе и при содействии педагога в г. Киеве и Киевской губернии открывались библиотеки, народные школы, вечерние классы для взрослых, народные детские сады, создавались просветительские центры. In this paper, the results of the study of theoretical sources, materials from the collections of the Pedagogical Museum of Ukraine (Case T Lubenets) discloses the direction and content of teacher education of outstanding teacher, educator, ascetic late XIX - the first third of the twentieth century, Timothy G. Lubenets. It was found that in certain chronological framework of the research T. Lubenets exerted a lot of effort for the development of public preschool education, teacher education, adult education, the spread of education and literacy. On the initiative and with the assistance of a teacher in Kiev and the Kiev province opened libraries, public schools, evening classes for adults, folk kindergartens, created educational centers. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-04-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/252
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 12-22
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/252/205
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/252/90 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|