СОЦІОСИСТЕМНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ, НАСЛІДКИ, ПЕРСПЕКТИВИ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СОЦІОСИСТЕМНА ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТЕНДЕНЦІЇ, НАСЛІДКИ, ПЕРСПЕКТИВИ
SOCIOSYSTEM OF THE GLOBALIZATION OF HIGHER EDUCATION: TRENDS, CONSEQUENCES AND PROSPECTS СОЦИОСИСТЕМНАЯ ГЛОБАЛИЗАЦИЯ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ: ТЕНДЕНЦИИ, ПОСЛЕДСТВИЯ, ПЕРСПЕКТИВЫ |
|
Creator |
Zinchenko, Viktor V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
глобалізація освіти; інтернаціоналізація освіти; університет; зближення народів; вища школа; політичне домінування; демократія; критичне мислення; інтегральність особистості
globalization of education; internationalization of education; the University; the rapprochement of peoples; graduate school; political dominance; democracy; critical thinking; integrity of personality глобализация образования; интернационализация образования; университет; сближения народов; высшая школа; политическое доминирование; демократия; критическое мышление; интегральность личности |
|
Description |
Стаття присвячена фундаментальним проблемам і ціннісним стратегіям освіти в руслі системного підходу. Така інтеграція знань і підходів повинна здійснюватися, перш за все, філософією (орієнтованою на контекст суспільного розвитку філософією освіти – соціальною філософією освіти) на рівні онтологічних і методологічних уявлень і понять.
The article is devoted fundamental problems and values strategies of education in the river-bed of system approach. Such integration of knowledge and approaches should be carried out, first of all, by philosophy (focused on a context of social development by education philosophy – social philosophy of education) at level of ontologic and methodological representations and concepts. Статья посвящена фундаментальным проблемам и ценностным стратегиям образования, в русле системного похода. Такая интеграция знаний и подходов должна осуществляться, прежде всего, философией (ориентированной на контекст общественного развития философией образования – социальной философией образования) на уровне онтологических и методологических представлений и понятий. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/262
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 127-139
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/262/252
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/262/108 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|