ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
TRAINING FUTURE TEACHERS PRESCHOOL PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY TO INNOVATION PROFESSIONAL ACTIVITY: EXPERIMENTAL RESEARCH ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ДОШКОЛЬНОЙ ПЕДАГОГИКИ И ПСИХОЛОГИИ К ИННОВАЦИОННОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ: ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ |
|
Creator |
Kozak, Liudmyla V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
інноваційна діяльність; майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології; підготовка до інноваційної професійної діяльності; готовність до інноваційної професійної діяльності
innovation; a future teacher of preschool pedagogy and psychology; preparation for innovative professional activity; readiness for innovative professional activity инновационная деятельность; будущий преподаватель дошкольной педагогики и психологии; подготовка к инновационной профессиональной деятельности; готовность к инновационной профессиональной деятельности |
|
Description |
У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту.
The paper considers the steps and methods of organization of experimental work to validate the model and organizational-methodological foundations of training future teachers of pre-school pedagogy and psychology in innovative professional activity, analyzed and summarized the results of the pedagogical experiment. В статье рассмотрено этапы и методику организации экспериментальной работы по проверке модели и организационно-методических основ подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности, проанализированы и обобщены результаты педагогического эксперимента. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/323
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 98-109
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/323/260
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|