Запис Детальніше

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
TRAINING FUTURE TEACHERS PRESCHOOL PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY TO INNOVATION PROFESSIONAL ACTIVITY: EXPERIMENTAL RESEARCH
ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ДОШКОЛЬНОЙ ПЕДАГОГИКИ И ПСИХОЛОГИИ К ИННОВАЦИОННОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ: ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
 
Creator Kozak, Liudmyla V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject інноваційна діяльність; майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології; підготовка до інноваційної професійної діяльності; готовність до інноваційної професійної діяльності
innovation; a future teacher of preschool pedagogy and psychology; preparation for innovative professional activity; readiness for innovative professional activity
инновационная деятельность; будущий преподаватель дошкольной педагогики и психологии; подготовка к инновационной профессиональной деятельности; готовность к инновационной профессиональной деятельности
 
Description У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту.
The paper considers the steps and methods of organization of experimental work to validate the model and organizational-methodological foundations of training future teachers of pre-school pedagogy and psychology in innovative professional activity, analyzed and summarized the results of the pedagogical experiment.
В статье рассмотрено этапы и методику организации экспериментальной работы по проверке модели и организационно-методических основ подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности, проанализированы и обобщены результаты педагогического эксперимента.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/323
 
Source Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 98-109
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/323/260
 
Rights ##submission.copyrightStatement##