ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-КВЕСТУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ
PRACTICAL USE OF THE WEBQUEST AS A TOOL OF FUTURE LAWYERS’ PROFESSIONALLY ORIENTED ENGLISH LANGUAGE SPEAKING COMPETENCE DEVELOPMENT ПРАКТИЧЕСКОЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ВЕБ-КВЕСТА КАК СРЕДСТВА ФОРМИРОВАНИЯ У БУДУЩИХ ПРАВОВЕДОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ АНГЛОЯЗЫЧНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В ГОВОРЕНИИ |
|
Creator |
Diachkova, Iana O.; Київський національний лінгвістичний університет
|
|
Subject |
веб-квест; професійно спрямована англомовна компетентність в говорінні; майбутні правознавці; навчальні Інтернет-ресурси
the WebQuest; professionally oriented English language speaking competence; future lawyers; instructional Internet resources веб-квест; профессионально ориентированная англоязычная компетентность в говорении; будущие правоведы; образовательные интернет-ресурсы |
|
Description |
У статті представлено практичну розробку веб-квесту для студентів, майбутніх правознавців, за темою «Шахрайство» і розкрито методичний потенціал цього засобу навчання для формування професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні. Надано визначення веб-квесту як засобу формування професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні у майбутніх фахівців. Визначено результат роботи над веб-квестом, зазначено роль викладача та розкрито результати його діяльності над організацією роботи студентів. Практично показано реалізацію кожного структурного компоненту веб-квесту та зазначено його цілі в контексті реалізації провідної мети навчання говоріння майбутніх правознавців. Розкрито цінність застосування веб-квесту як засобу відповідного навчання.
The article introduces a practical development of the WebQuest for future lawyers devoted to the topic "Fraud" and discloses methodological potential of this teaching tool for professionally oriented English language speaking competence development. The definition of the WebQuest as a teaching tool for future specialists’ professionally oriented English language speaking competence development is given. The result of the WebQuest is determined. The role of the teacher within the WebQuest is noted and the results of the teacher’s operations for the organization of students’ activity are disclosed. The realization of each structural component of the WebQuest and its goals in the context of future lawyers’ leading learning speaking objective’s implementation are shown practically. В статье представлена практическая разработка веб-квеста для студентов, будущих правоведов, по теме «Мошенничество» и раскрыт методический потенциал этого средства обучения для формирования профессионально ориентированной англоязычной компетентности в говорении. Дано определение веб-квеста как средства формирования профессионально ориентированной англоязычной компетентности в говорении у будущих специалистов. Определены результат работы над веб-квестом, отмечена роль преподавателя и раскрыты результаты его деятельности по организации работы студентов. Практически показана реализация каждого структурного компонента веб-квеста и указаны его цели в контексте реализации ведущей цели обучения говорению будущих правоведов. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/132
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 56-67
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/132/133
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|