Запис Детальніше

THE PHILOSOPHICAL AND PEDAGOGICAL ORIGINS OF ACMEOLOGY DEVELOPMENT

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE PHILOSOPHICAL AND PEDAGOGICAL ORIGINS OF ACMEOLOGY DEVELOPMENT
ФИЛОСОФСКИЕ И ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИСТОКИ РАЗВИТИИ АКМЕОЛОГИИ
ФІЛОСОФСЬКІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ВИТОКИ РОЗВИТКУ АКМЕОЛОГІЇ
 
Creator Dyba, Tetiana H.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject acmeology; acme-contribution; stages of development; the backgrounds of acmeology; the essence of peaks (acme)
акме-вклад; акмеология; предпосылки акмеологии; сущность вершинности (акме); этапы развития
акме-внесок; акмеологія; етапи розвитку; передумови акмеології; сутність вершинності (акме)
 
Description In the article the philosophical and pedagogical backgrounds of acmeology development beginning from the primitive communal system era, the ancient China, India and Antique world. The author summarized acmeologycal peaks of socio-cultural relationships of the ancient world; reviewed the scientific prerequisites of the acmeology developed by Apollodorus in 144 year B.C. in the Alexandrian philosophy school; the acme peaks have been analyzed on the bases of next three components of the outlook: mythological, religious and scientific. In the article beginnings of  XIV-XIX st. acmeology have been identified that include Renaissance epoch, Modern period, Age of Enlightenment and German idealism; also the acme-contribution of the famous scholars into backgrounds of acmeology formation in Russia.
В статье проанализированы философские и педагогические истоки развития акмеологии начиная с первобытнообщинного строя, древнем Китае, Индии, Античности. Автором обобщен акмевершины социокультурных отношений в эпоху Древнего мира; рассмотрены научные предпосылки акмеологии разработаны 144 году до н.э. Апполодор, представителем Александрийской школы; проанализированы акмевершины с позиции трех составных частей мировоззрений: мифологического, религиозного, научного. В статье определено истоки акмеологии периода XIV-XIX вв. ст., охватывающих эпоху Возрождения, Нового времени, Просвещения, эпоху немецкой классической философии и обобщены акме-вклад выдающихся ученых в предпосылки формирования акмеологии в России.
У статті проаналізовано філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології починаючи з первіснообщинного ладу, давньому Китаї, Індії, Античності. Автором узагальнено акмевершини соціокультурних відносин в епоху Давнього світу; розглянуто наукові передумови акмеології розроблені 144 році до н.е. Апполодором, представником Олександрійської школи; проаналізовано акмевершини з позиції трьох складових частин світоглядів: міфологічного, релігійного, наукового. У статті визначено витоки акмеології періоду XIV-XIX ст. ст., що охоплюють епоху Відродження, Нового часу, Просвітництва, епоху німецької класичної філософії та узагальнено акме-внесок видатних учених у передумови формування акмеології в Росії.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/250
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 87-100
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/250/212
 
Rights ##submission.copyrightStatement##