DEVELOPMENT OF EXPRESSIVE SPEECH FUTURE TUTORS: METHODICAL ASPECT
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DEVELOPMENT OF EXPRESSIVE SPEECH FUTURE TUTORS: METHODICAL ASPECT
РАЗВИТИЕ ВЫРАЗИТЕЛЬНОСТИ РЕЧИ БУДУЩИХ ВОСПИТАТЕЛЕЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ АСПЕКТ РОЗВИТОК УВИРАЗНЕННЯ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ |
|
Creator |
Rudenko, Yulia А.; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського"
|
|
Subject |
cultural approach; training; development of expressive speech future tutors; illyustratory artists; forms of work; pedagogical conditions; active professional speech activity
культурологический подход; профессиональная подготовка; развитие выразительности речи будущих воспитателей; художники – иллюстраторы; формы работы; педагогические условия; активная профессионально-речевая деятельность культурологічний підхід; професійна підготовка; увиразнення мовлення майбутніх вихователів; художники - ілюстратори; форми роботи; педагогічні умови; активна професійно-мовленнєва діяльність |
|
Description |
The article deals with the development of expressive speech of the future tutors of preschool educational institutions in the light of the conceptual provisions of the cultural approach. The author proved the usefulness of clarity in the process of professional - voice training of future teachers, described the essence of the methodological aspects of technology development expression of speech.
Статья посвящена проблеме развития выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных учреждений с учетом концептуальных положений культурологического подхода. Автором доказана целесообразность использования наглядности в процессе профессионально - речевой подготовки будущих воспитателей, описана сущность методического аспекта технологии развития выразительности их речи. Статтю присвячено проблемі розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних начальних закладів з урахуванням концептуальних положень культурологічного підходу. Автором обґрунтовано доцільність використання наочності в процесі професійно - мовленнєвої підготовки майбутніх вихователів, описано сутність методичного аспекту технології розвитку увиразнення їхнього мовлення. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/279
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 248-260
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/279/242
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/279/109 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|