EVOLUTION OF DIDACTICSOFTWARE RIDNOMOVNOYI UKRAINIAN EDUCATION IN CANADA AND THE USA
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
EVOLUTION OF DIDACTICSOFTWARE RIDNOMOVNOYI UKRAINIAN EDUCATION IN CANADA AND THE USA
ЭВОЛЮЦИЯ ДИДАКТИЧЕСКОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ РОДНОЯЗЫЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ УКРАИНЦЕВ В КАНАДЕ И США ЕВОЛЮЦІЯ ДИДАКТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІДНОМОВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНЦІВ У КАНАДІ І США |
|
Creator |
Romaniuk, Svetlana Z.; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
|
|
Subject |
Ukrainian diaspora; native education; Ukrainian language; educational book
украинская диаспора; родноязычное образование; украинский язык; учебные книги українська діаспора; рідномовна освіта; українська мова; навчальні книги |
|
Description |
The paper studies the features of the native language in the Ukrainian diaspora in Canada and the United States and its training and methodological support; analysis of textbooks and manuals on Ukrainian language native schooling in the diaspora, their didactic support and possible use in the educational process; the structure, content and methodical manuals for machine learning Ukrainian language (linguistic system of exercises, tasks, illustrations to the text, the definition of linguistic concepts); textbook Ukrainian teachers in Canada and the United States are seen as an important means of improving the efficiency of learning the native language and the formation of national and patriotic feelings Ukrainian Foreign; deserves further study their use in the educational process native schooling diaspora.
В статье рассматриваются особенности обучения родному языку в украинской диаспоре США и Канады и его учебно-методическое обеспечение; проанализированы учебники и учебные пособия по украинскому языку для родноязычных школ в диаспоре, их дидактическое сопровождение и возможности использования в учебном процессе; раскрыта структура, содержание и методический аппарат пособий для обучения украинскому языку (система лингвистических упражнений, заданий, иллюстрации к текстам, определения лингвистических понятий); учебные книги украинских педагогов Канады и США рассматриваются как важное средство повышения эффективности обучения родному языку и формирования национально-патриотических чувств зарубежных украинцев; дальнейшего исследования заслуживает их использование в учебном процессе украинских школ диаспоры. У статті розглядаються особливості навчання рідної мови в українській діаспорі США та Канади і його навчально-методичне забезпечення; проаналізовано підручники та навчальні посібники з української мови для рідномовного шкільництва в діаспорі, їх дидактичний супровід і можливості використання у навчальному процесі; розкрито структуру, зміст та методичний апарат посібників для навчання української мови (система лінгвістичних вправ, завдань, ілюстрації до текстів, визначення лінгвістичних понять); навчальні книги українських педагогів Канади і США розглядаються як важливий засіб підвищення ефективності навчання рідної мови та формування національно-патріотичних почуттів закордонних українців; подальшого дослідження заслуговує їх використання у навчальному процесі рідномовного шкільництва діаспори. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/152
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 179-190
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/152/145
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|