Запис Детальніше

ІНФОРМАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК РОЗДІЛ ПРИКЛАДНОЇ ІНФОРМОЛОГІЇ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНФОРМАЦІЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК РОЗДІЛ ПРИКЛАДНОЇ ІНФОРМОЛОГІЇ
THE INFORMATION EDUCATION AS SECTION OF APPLIED INFORMOLOGY
ИНФОРМАЦИОННАЯ ПЕДАГОГИКА КАК РАЗДЕЛ ПРИКЛАДНОЙ ИНФОРМОЛОГИИ
 
Creator Kozyr, Margarita V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject властивості інформації; інформація; інформаційна компетентність; інформаційно-нетрадиційна педагогіка; інформологія; педагогічне поле; теорія поля
area theory; information; informative competence; informational and alternative pedagogics; informology; pedagogical area; property information
информация; информационная компетентность; информационно-нетрадиционная педагогика; информология; педагогическое поле; свойства информации; теория поля
 
Description У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація».  Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології. 
The features of concept «information» are reflected as a pedagogical category of process of forming of informative competence. An attempt to ground theoretical principles of process of forming of informative competence on the basis of study of features of concept «information». Investigate the scientifically-category vehicle of informational and alternative pedagogics as to the division of applied informolohiya is done.
В статье отражены особенности понятия «информация» как педагогической категории процесса формирования информационной компетентности. Сделана попытка обосновать теоретические принципы процесса формирования информационной компетентности на основе изучения особенностей понятия «информация». Изучен научно-категориальный аппарат информационно-нетрадиционной педагогики как раздела прикладной информологии.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/235
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 141-149
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/235/217
 
Rights ##submission.copyrightStatement##