Запис Детальніше

Specifics of the study of genetics in the school’s biology course

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Specifics of the study of genetics in the school’s biology course
Особенности изучения раздела «Генетика» в школьном курсе биологии
Особливості вивчення розділу «Генетика» у шкільному курсі біології
 
Creator Тимчик, Олеся Володимирівна; Київський університет імені Бориса Грінченка
Полковенко, Ольга Володимирівна; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject pedagogics; biology; genetics; forms of control; task
педагогика; биология; генетика; формы контроля; задачи
педагогіка; біологія; генетика; форми контролю; задачі
 
Description The results of our empiric research confirm a working hypothesis that the differentiated practical tasks entered at the study of genetics are the optimal form of control and account of knowledge of studying and testify to the necessity of individualization of teaching at the study of genetics.These results can be used in organization and conducting of the differentiated control of knowledges, with support on the individual features of every student.
Результаты нашего эмпирического исследования подтверждают рабочую гипотезу о том, что дифференцированные практические задания, вводимые при изучении генетики, являются оптимальной формой контроля и учета знаний учащихся и подтверждают необходимость индивидуализации обучения при изучении генетики.Эти результаты могут быть использованы в организации и проведении дифференцированного контроля знаний с опорой на индивидуальные возможности каждого ученика.
Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики , є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики.Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2013-11-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/2
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (2010); 1-12
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/2/37
 
Rights ##submission.copyrightStatement##