Запис Детальніше

СФОРМИРОВАННОСТЬ КОГНИТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ К МОНИТОРИНГУ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧЕНКОВ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СФОРМИРОВАННОСТЬ КОГНИТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ К МОНИТОРИНГУ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧЕНКОВ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ
FORMATION OF COGNITIVE COMPONENT OF PREPAREDNESS OF FUTURE INFORMATICS TEACHERS FOR MONITORING EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF PUPILS IN PROFILE SCHOOL
СФОРМОВАНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
 
Creator Mazur, Natalia P.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject профессиональная подготовка; готовность; профессиональная готовность; компоненты готовности; уровни готовности; когнитивный компонент; экспериментальное исследование
professional training; preparedness; professional preparedness; components of the preparedness; levels of preparedness; cognitive component; experimental research
професійна підготовка; готовність; професійна готовність; компоненти готовності; рівні готовності; когнітивний компонент; експериментальне дослідження
 
Description В статье указаны компоненты и уровни готовности будущих учителей информатики к мониторингу учебных достижений учащихся. Кроме того, были охарактеризованы организационно-педагогические и педагогические условия эффективного формирования данной готовности. Описано содержание экспериментального исследования формирования когнитивного компонента готовности к осуществлению мониторинговой деятельности будущими учителями информатики в профильной школе и представлены полученные результаты. В заключительной части указаны направления, которые требуют дальнейшего исследования.
In this article three components and degrees of the preparedness of future informatics teachers for monitoring students’ educational achievements are mentioned. Besides, it was characterized the organization and pedagogical conditions of effective formation the given preparedness. It was described the content of the experimental research of formation of the cognitive component of the preparedness for realizing the monitoring activity by future informatics teachers in the profile school and the received results were introduced. In the final part it was indicated the directions which require further research.
У статті зазначено компоненти та рівні готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів. Крім того, було охарактеризовано організаційно-педагогічні та педагогічні умови ефективного формування даної готовності. Описано зміст експериментального дослідження формування когнітивного компоненту готовності до здійснення моніторингової діяльності майбутніми вчителями інформатики у профільній школі та представлено отримані результати. У заключній частині зазначено напрями, що потребують подальшого дослідження.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-06-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 128-140
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123/117
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/123/37
 
Rights ##submission.copyrightStatement##