СФОРМИРОВАННОСТЬ КОГНИТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ К МОНИТОРИНГУ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧЕНКОВ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СФОРМИРОВАННОСТЬ КОГНИТИВНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ К МОНИТОРИНГУ УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧЕНКОВ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ
FORMATION OF COGNITIVE COMPONENT OF PREPAREDNESS OF FUTURE INFORMATICS TEACHERS FOR MONITORING EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF PUPILS IN PROFILE SCHOOL СФОРМОВАНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Mazur, Natalia P.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
профессиональная подготовка; готовность; профессиональная готовность; компоненты готовности; уровни готовности; когнитивный компонент; экспериментальное исследование
professional training; preparedness; professional preparedness; components of the preparedness; levels of preparedness; cognitive component; experimental research професійна підготовка; готовність; професійна готовність; компоненти готовності; рівні готовності; когнітивний компонент; експериментальне дослідження |
|
Description |
В статье указаны компоненты и уровни готовности будущих учителей информатики к мониторингу учебных достижений учащихся. Кроме того, были охарактеризованы организационно-педагогические и педагогические условия эффективного формирования данной готовности. Описано содержание экспериментального исследования формирования когнитивного компонента готовности к осуществлению мониторинговой деятельности будущими учителями информатики в профильной школе и представлены полученные результаты. В заключительной части указаны направления, которые требуют дальнейшего исследования.
In this article three components and degrees of the preparedness of future informatics teachers for monitoring students’ educational achievements are mentioned. Besides, it was characterized the organization and pedagogical conditions of effective formation the given preparedness. It was described the content of the experimental research of formation of the cognitive component of the preparedness for realizing the monitoring activity by future informatics teachers in the profile school and the received results were introduced. In the final part it was indicated the directions which require further research. У статті зазначено компоненти та рівні готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів. Крім того, було охарактеризовано організаційно-педагогічні та педагогічні умови ефективного формування даної готовності. Описано зміст експериментального дослідження формування когнітивного компоненту готовності до здійснення моніторингової діяльності майбутніми вчителями інформатики у профільній школі та представлено отримані результати. У заключній частині зазначено напрями, що потребують подальшого дослідження. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-06-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 128-140
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/123/117
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/123/37 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|